Volné pracovní místo  INTERNÍ RECRUITER – SPECIALISTA NÁBORU

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

Pro renomovanou, rozvíjející se českou společnost působící v oblasti kontrolních služeb pro automobilový průmysl a zabývající se kontrolou, tříděním, měřením a drobnými opravami dílů hledáme kolegu/kolegyni na nově vznikající pracovní pozici Recruiter/Koordinátor náborových aktivit pro ČR.

CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?

vyjednávat požadavky a potřeby firmy v oblasti lidských zdrojů – převážně dělnické pozice, ale i odborné technické pozice ve výrobě (inženýři kvality apod.)
aktivně vyhledávat a oslovovat pracovníky na volná pracovní místa v Brně i na pobočkách v rámci České republiky
vytvořit strategii náboru pracovníků pro mateřskou firmu i její pobočky
komunikovat s Úřady práce, inzertními servery, hledat nové možnosti inzerce a náboru
provádět selekci životopisů, pohovory s kandidáty – i na pobočkách v rámci ČR
kompletně zajistit průběh a realizaci výběrových řízení, komunikovat s vedoucími jednotlivých poboček
realizovat personální marketing, hledat možnosti vylepšení stávajících personálních procesů
průběžně pracovat s databází kandidátů, spravovat inzerci
komunikovat s vedením společnosti a vedoucími poboček

Požadujeme

JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?

má SŠ/VŠ vzdělání
min. 2 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
zkušenosti v oblasti náboru pracovníků, orientaci na trhu práce, znalost pracovní legislativy
pro-aktivní a dynamický přístup k práci
mezi jeho vlastnosti patří komunikativnost, zodpovědnost a samostatnost
je časovo flexibilní a ochotný cestovat – cca 2-3 dny v týdnu strávíte na cestách
je znalý práce na PC (Outlook, Word, Excel)
disponuje s komunikativní/středně pokročilou znalostí AJ – na úrovni běžně komunikace pro potřeby jednání se zahraničními partnery
má ŘP sk. B – aktivní řidič PODMÍNKOU

Nabízíme

CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?

místo výkonu v centru Brna
zázemí stabilní a dynamické firmy
příležitost k osobnímu rozvoji a velmi samostatné práci
příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
pracovní smlouva na dobu určitou s prodloužením na dobu neurčitou
bonusy a pololetní odměny
notebook a mobilní telefon
stravenky (po zkušební době)
odborná školení
dlouhodobou spolupráci
služební auto k pracovním účelům
 Zpět