Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo Inventory Associate speaking Italian

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

The network of ExxonMobil Business Support Centers is a dynamic and expanding, world-class organization. Being part of one of the world's largest corporations, we serve the affiliates in multiple languages.
We have a multi-cultural work environment with opportunities to work with state-of-the-art systems and business processes. We offer extensive training with competitive compensation and benefits as well as advancement opportunities in a rapidly expanding organization.


We are now looking for candidates to fill the positions in Procurement function of ExxonMobil's Bu­siness Support Centre.


Procurement professionals purchase goods and services, and manage warehouse inventories for various plants and business lines accross Europe.


As an Inventory Associate you will be responsible for:
  • inventory management support to refining and production sites in Europe
  • performing inventory analysis to optimize the inventory levels
  • communication with internal clients and warehouse supervisors on restocking options
  • reorder process, inventory accounting, KPI monitoring
  • liaison with buyers and other procurement professionals
  • maintainance of database of material specifications in SAP system

Požadujeme

We are seeking enthusiastic candidates with:
  • university or college education (even fresh graduates)
  • fluent knowledge of English and Italian (both are a must)
  • excellent communication skills, ethical behavior, disciplined process execution and analytical capability
  • proficient with Microsoft Office (Excel, Access)
  • ability to solve complex problems, logical thinking and ability to work independently
  • willingness to learn and develop
  • first experience in logistics, warehousing or supply chain optimization
  • international experience (working, internships, work & travel, au-pair or study abroad) is welcome


Extensive training will be provided to all new employees.

Nabízíme

We offer international environment, daily use of foreign languages, both personal and professional growth opportunities, and work location in the center of Prague.


Wide variety of benefits applicable.


Starting date: ASAP
SALARY: competitive

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Recepční – pokladní
Správa pokladny, evidence hotovostních pohybů (práce s hotovostí), příprava a evidence odchozí pošty, informační servis klientům, administrativní práce.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno