Volné pracovní místo  Inženýr pro Digitalizaci v Pythonu? Hlas se!

Lokalita Plzeň a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 40 000–80 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Jedinečná šance pro nadšence digitalizace. Hledáme posilu do společnosti, která je jedním z nejdůležitějších inovátorů technologií v oboru elektrotechniky a průmyslu.
Je to výzva, zároveň nová příležitost pro tvůj kariérní růst. Tak co, máš na to?


Náplň práce:
  • Práce na projektech pro největší světové firmy z průmyslu, energetiky, infrastruktury a námořní dopravy
  • Nasazování nejnovějších digitálních řešení
  • Zavádění řešení na bázi umělé inteligence, strojového učení, digitální dvojče, diagnostika strojů a prediktivní údržba, energetický management, výrobní systémy, vzdálený dohled, kybernetická bezpečnost
  • Úzká spolupráce s týmy automatizace, elektro, systémů a SW vývoje
  • Podílení se na vývoji a testování nových verzí produktů pro digitalizaci
  • Práce s cloudovou platformou MS Azure a systémy Linux nebo Windows
  • Občasné pracovní cesty do zahraničí v řádu dnů/rok zejména v Evropě

Požadujeme

  • Python, C#
  • SŠ/VŠ vzdělání obor informatika/elektrotechnika
  • Aktivní AJ nebo NJ psanou i mluvenou formou
  • MS Azure, Linux
  • Nebojíte se samostatnosti ani týmové spolupráce
  • Zájem o práci s nejnovějšími technologiemi v oboru digitalizace

Nabízíme

  • Roční finanční bonus
  • Flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • Každoroční revize mezd
  • Možnost práce z domu (Home Office)
  • Finanční příspěvek na práci z domu
  • V odůvodněných případech možnost práce 100 % vzdáleně
  • Možnost se vzdělávat – externí kurzy a konference
  • Jazykové kurzy – skupinové, individuální nebo online
  • Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do vaší mzdy)
  • Příspěvek na penzijní připojištění (2–3 % z vaší měsíční mzdy navíc)
  • Možnost dalšího kariérního růstu v rámci poboček v ČR i po celém světě
  • Moderní kancelář s dobrou dopravní dostupností (vlak, autobus, tramvaj v blízkosti kanceláře)
  • Možnost nákupu akcií společnosti
  • Firemní parkoviště pro zaměstnance dojíždějící mimo Ostravu (platí pro Ostravskou pobočku)
  • Notebook a mobilní telefon
  • Asistenční linka – odborné poradenství (vztahy, práce, právo, finance a další)
  • Volno navíc při mimořádných životních událostech
  • Cafeteria systém benefitů (sport, zdraví, kultura, volný čas)
  • Firemní akce (Vánoční večírek, teambuildingy a další)
  • Zvýhodněné volání i pro soukromé účely (až 5 benefitních SIM karet pro rodinu a přátele)
  • Slevy u našich partnerů (gastronomie, nákup automobilů, vlaková doprava, zájezdy atd.)

Práce z domova

Nabízíme možnost pracovat jen z domova, převážně pracovat z domova nebo částečně pracovat z domova.

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
 Zpět