O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- Správa firemních serverů, konfigurace síťových prvků
- Správa uživatelů, HW v kancelářích i ve výrobě, tiskárny
- Podíl na implementaci firemního SW
- Helpdesk pro firemní uživatele
- IT infrastruktura – údržba, evidence
- Komunikace se zahraniční centrálou (AJ)
Požadujeme
- SŠ vzdělání (zaměření IT výhodou)
- praxe na pozici IT správce/administrátor výhodou
- Znalost MS produktů, Active Directory, základy databází, linuxových systémů
- Komunikativní znalost AJ nutností
- Zkušenosti z výrobní/logistické firmy výhodou
- Pozice je vhodná i pro absolventy splňující dané požadavky
- Aktivní osobnost s ochotou řešit překážky
- Schopnost pracovat v týmu
Nabízíme
- Zajímavou práci ve stabilní nadnárodní společnosti
- Zaškolení na danou pozici
- 5 dní dovolené navíc, firemní stravování
- Možnost dalšího osobního rozvoje