Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo IT project manager

aktivní
ALP consulting, s.r.o.

Personální společnost ALP consulting, s.r.o. působí na českém trhu již od roku 2001. Cílem společnosti je nejen kvalitně a pružně uspokojit potřeby našich obchodních partnerů, ale také individuálně a profesionálně přistupovat k uchazečům o zaměstnání. Naši kandidáti nejsou jen životopisy v databázi, ale především jedinečné osobnosti a partněři při pohovorech.

Naším hlavním mottem je: „Důležitá je kvalita, ne kvantita.“

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

ACCOUNTABILITIES:

  • Define a detailed plan and priorities for the project according to the business requirements 
  • Deliver the technology blueprint
  • Manage work across all stages of the systems lifecycle 
  • Set expectations and agree key performance indicators, deliverables, business benefits etc. 
  • Create and manage capital and expenses budgets. Follow the financial control process and achieve project delivering business benefits 
  • Ensure that all risks are managed through the risk log and risk and mitigation strategies are set 
  • Manage, balance and direct the project team which may comprise business, IT and 3rd party suppliers 
  • Manage an assigned team of IT specialists
  • Define the detailed staffing and skill requirements, set objectives and complete reviews 
  • Ensure project team works to defined management and IT development practices and according to blueprint established by Application and Technology Directorate 
  • Develop skills of the project team
  • Focus on building a new business capability through the delivery and development of application solutions 
  • Challenge the business in order to define and implement effective changes 
  • Ensure effective transition into operations and support efficient close down of the project

Požadujeme

WE REQUIRE:

  • University degree level is an advantage
  • Project management and project methodology experience 
  • IT background is an advantage
  • Basic knowledge of IT standards and platforms
  • Familiar with preparing business cases
  • Very good command of English (at least intermediate level) 
  • Experience of working at large international company, in multi-cultural enviroment 
  • Experience with Financial and HR systems is an advantage 
  • Experience with Retail, Store, Selling and Operations systems is an advantage 
  • Self-starter able to work with limited direction
  • Flexible and willing to travel, driving licence
  • Self disciplined and organised
  • Excellent oral & written communication skills
  • Good presentation skills
  • Good organisation of time and task management skills 
  • Ability to influence people
  • Good problem solver

Nabízíme

WE OFFER:

  • Challenging position
  • Dynamic work environment of international company
  • Personal and professional growth and development with individual personal development plans 
  • Competitive remuneration and benefit package

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Bezpečnostní pracovník
Náplň práce je závislá od té dané pozice. Obsazujeme pozice: ostraha ambasády, ostraha výdejního skladu, ostraha nepotravinových obchodů, hotelový portýr, obsluha kamerového systém ...
I.B.S.A. - czech, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
SERVISNÍ SPECIALISTA vratové techniky HÖRMANN
Chcete pracovat v profesionálním, přátelském a stabilním týmu české rodinné firmy ALTOMA s dlouholetou tradicí v oblasti vratové techniky? Rozjeďte svoji kariéru na pozici servisní specialista.
ALTOMA spol. s r.o. Žirovnická 3124, Praha 10 Plný úvazek
týden
Office and Bussines Manager
Hledáme do našeho týmu JK TOP Reality CZ s.r.o. schopného a komunikativního člověka, na pozici Office and Business Manager. Samostatné vedení kanceláře – administrativní činnost, ...
JK TOP Reality CZ s.r.o. Donská 275/9, 101 00 Praha 10 - Vrš... Práce na ŽL
týden
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno