Nabídka práce ve firmě ManpowerGroup s.r.o.

Volné pracovní místo  IT Support Specialist - International Company

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Be a part of a team where innovative hardware and software solutions drive security and convenience for businesses, schools, and governments in over 100 countries. Our technology enables people to open doors, enter countries, access digital networks, verify transactions, and easily track assets. We offer smart cards, mobile IDs, passports, fingerprint readers, and facial recognition tools designed to make secure interactions seamless and easy to manage.
You will be responsible for providing comprehensive 1st/2nd tier end-user support to our users mainly in Czechia. This role is an integral part of the IT Support Services within the region but also worldwide and reports to the manager in the UK. What you will do

-Frontline Support: Capture and triage IT incidents and requests, ensuring timely and accurate resolutions
-Technical Troubleshooting: Provide 1st/2nd technical support, leveraging your expertise in Windows OS, PC hardware, and various software systems
-Customer Interaction: Deliver excellent customer service, managing multiple priorities and ensuring customer satisfaction.
-System Maintenance: Document, maintain, and upgrade hardware and software systems.
-Independence: Take charge as the sole IT Support for an office of 100 people, managing day-to-day end-user support, onboarding, hardware management, incident management, and IT notifications.
-Team: You will work on-site with other teams (Network, Server, Security, Voice) + be part of an international team and your direct supervisor is from the UK.

Požadujeme

We are looking for an independent person who can work alone but also in tandem with other teams. You will be responsible for the office of 70-100 people so some previous experience is required due to the nature of the job and environment.
Requirements

-3+ years of IT support experience
-Strong knowledge of Windows, Active Directory, Exchange, MS Office
-Experience with ServiceNow or any similar system
-Experience with ITIL methodology
-Strong communication and problem-solving skills required
-Fluent in English and Czech/Slovak
-Any MSCE/MSCA or Microsoft 365 certifications are a plus

Nabízíme

Why join us

-Standards 8-hour workday
-Fully covered meal vouchers (130 CZK)
-5 weeks of vacation + 2x sick days
-Flexible working hours and working culture
-Multisport card
-Pension contribution
-New offices in Karlín

O nás

ManpowerGroup s.r.o. - o nás
  • Pomáháme lidem a firmám dělat dobrá rozhodnutí, protože víme, co je a co bude aktuální v současném světě práce.

  • 4 400 poboček Manpower v 72 zemích vyhledalo v loňském roce pro 400 000 společností 4 100 000 nových spolupracovníků.

  • V České republice se Manpower každý měsíc stará o personální a mzdovou agendu pro téměř 4000 zaměstnanců, které vyhledal a kteří pracují u jeho klientů. V roce 2005, díky své síti 16 poboček, našel Manpower pro 600 klientů 1600 nových spolupracovníků na stálé pracovní pozice.

číst dále

Naše pobočky

Jsme nadnárodní

Dbáme na legálnost

Sledujte nás

Máte zájem o nabídku IT Support Specialist - International Company?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
David Veverka z ManpowerGroup s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku IT Support Specialist - International Company

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět