Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Junior Controller - Finance

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha 5
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské
Hrubý plat
velmi zajímavé platové ohodnocení

Popis pracovní nabídky

Our client is looking for a motivated candidate to join the team and support her business. This sector is managing sales and service of best-in-class technologies in X-ray, magnetic resonance and computed tomography in the Czech Republic.

The main responsibility will be to:

  • execute financial policies and business control framework locally in Czech organization
  • execute selected financial and controlling processes regionally (CZ, HU, PL)
  • perform required accounting and reporting tasks in line with corporate guidelines


Your tasks will be:
Finance Management

  • Involve in performing financial processes virtually for region
  • Ensure cost effective set up for transaction accounting and reporting services within the country organization
  • Ensure within the country correct & timely reporting of financial data, including statutory reporting
  • Manage process quality system in the country
  • Monitor and improve new ERP systems flow, support other users in country and in region
  • Supervising processes around stock, AP, AR, recording and control.

Business Controls

  • Ensure compliance to the Business Control Framework in the country organization;
  • Execution of Financial and Corporate directives
  • Manage Internal Control System and Issue tracking process in the country
  • Provide assistance to monthly cash-calls
  • Implement corrective actions, especially in reporting/allo­cation mechanisms, as well as in processes


Performance Management

  • Ensure monthly consolidation, analysis financial closing & reporting of the country results
  • Implement corrective actions
  • Execute improvement projects and controlling
  • Ensure adequate reporting from a country perspective


Regional Processes
According to your previous experience and education there will be some processes on regional level allocated under your responsibility such as:

  • Sales contracts control and contract profitability
  • Stock control
  • Analysis of cost of sales and calculation of provisions
  • Purchasing controls
  • Implementation of credit policy

Požadujeme

  • Practical experience in Finance and Accounting at least 2 years
  • University degree in Economy (BA, MA)
  • Finance and Accounting system operating
  • Ability to work independently as well as in a team and communicate effectively
  • Fluency in English (use of spoken and written language)
  • Interactive, self-motivated, open to changes, performing towards targets
  • Ability to handle stress situations
  • PC skills – advanced Excel, SAP is an advantage

Nabízíme

Start date:
October / November 2008
Location: Prague 5

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Office and Bussines Manager
Hledáme do našeho týmu JK TOP Reality CZ s.r.o. schopného a komunikativního člověka, na pozici Office and Business Manager. Samostatné vedení kanceláře – administrativní činnost, ...
JK TOP Reality CZ s.r.o. Donská 275/9, 101 00 Praha 10 - Vrš... Práce na ŽL
dnes
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
UKLÍZEČKY, ÚKLID DOMÁCNOSTÍ - BRIGÁDA I VYŠŠÍ ÚVAZ...
Agentura Slunečnice Vám nabízí: - práci paní na úklid v příjemném prostředí soukromých domácností - možnost si práci v domácnosti sama zorganizovat - sama si určíte, kolik úklidů n ...
Agentura Slunečnice Praha Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
včera
CHŮVY, HLÍDÁNÍ DĚTÍ - plný úvazek, brigády, přivýd...
Agentura Slunečnice Vám nabízí: - práci chůvy, paní na hlídání dítěte v rodinách našich zákazníků - máme denně nové poptávky zákazníků hledajících chůvu - níže v "Jiná sdělení" naj ...
Agentura Slunečnice Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno