O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- naplňování požadavků klientů v oblasti náborů a výběrů zaměstnanců
- aktivní vyhledávání kandidátů a použití vhodných metod pro jejich získání
- komplexní péče o zakázky klientů, aktivní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků, udržení a rozvoj stávajících klientů
- zajištění inzerce, vyhodnocování životopisů a registrací kandidátů, vedení osobních pohovorů, testování dovedností
- organizace a vyhodnocování průběhu výběrových řízení a následné přidělení kandidáta ke klientovi
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- znalost AJ – komunikativní úroveň slovem i písmem
- zkušenost v oblasti OBCHODU, RECRUITMENTU nebo AKTIVNÍHO ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
- profesionální vystupování, schopnost jednat s klienty a uchazeči
- velice dobré organizační schopnosti, samostatnost
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Internet)
Nabízíme
- lákavé finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy navíc
- široký set zaměstnaneckých benefitů (13. plat, stravenky, dovolená navíc, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity, příspěvky na vzdělávání atd.)
- práci pro největší personální společnost na světě
- příjemné pracovní prostředí
- důkladné zaškolení a podpora ze strany týmu zkušených konzultantů
- propracovaný systém dalšího vzdělávání
- možnost profesního růstu v rámci celé společnosti