O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zpracovávání přijatých faktur v systému SAP
- přiřazování faktur k vytvořeným objednávkám
- kontrolování správnosti náležitostí faktur
- přípravné práce pro platební běh včetně jeho spouštění
- každodenní telefonická/e-mailová komunikace s interními/externími zákazníky a s jednotlivými odděleními divize
- podílení se na měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrkách v dané oblasti účetnictví
- poskytování služeb zákazníkovi v odpovídající kvalitě a v souladu s firemními předpisy
- příprava podkladů pro auditory ze strany zákazníka
- podílení se na zavádění nových procesů
- reporting
Požadujeme
- min. středoškolské vzdělání (ekonomický směr výhodou)
- středně pokročilou znalost německého jazyka nebo anglického jazyka
- zájem o práci v administrativě a účetnictví (zkušenosti s účetnictvím výhodou, nikoli podmínkou)
- uživatelskou znalost programů sady MS Office, znalost systému SAP výhodou
- prozákaznický přístup a velmi dobré komunikační schopnosti
- proaktivitu, spolehlivost a pečlivost
- časovou flexibilita a týmového ducha
Nabízíme
- zázemí mezinárodní společnosti a moderní prostředí
- příležitost k seberealizaci
- možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
- systém firemního vzdělávání a školení
- atraktivní platové ohodnocení a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, příspěvek na volnočasové aktivity, pružnou pracovní dobu a další)