Volné pracovní místo Kancelářský technik

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Secondary/Uni­versity degree, ideally in a technical field
  • Fluency in Czech or Slovak and good command of oral and written English
  • Knowledge of MS Office applications (Word, Excel)
  • Ability to work independently and efficiently with minimal direction
  • Practical person with ability to perform basic maintenance operations (screw, assemble, change bulbs)
  • Resourceful problem solver using common sense and judgement
  • Ability to manage multiple priorities/pro­cesses at the same time, and prioritize effectively
  • Strong organizational skills, sense of urgency, responsibility, time flexibility
  • A strong service orientation, pleasant style of communication, and a can-do attitude to deliver great service
  • Previous facilities or office coordination experience is preferred- Excellent team player
  • Flexibility to sometimes work different hours


FACILITY AND OFFICE SERVICES COORDINATOR
The Facility and Office Services Coordinator performs a variety of maintenance and administrative activitiesthat collectively contribute to the functionality and appearance of the office.
The F/O Services Coordinatorworks closely with Manager of Office and Facility Services, and handles diverse responsibilities:
Maintenance of physical space

  • Execute basic repairs (e.g., regular replacement of light bulbs and fixing furniture) and search for repair needs
  • Coordinate outsourced building services where applicable, including janitorial, order larger repairs as neededincluding supervising external contractors and vendors in confidential areas or arranging security; performingquality control inspections
  • Coordinate all repair work and maintenance with building management in selected aspects of facilities
  • Ensure overall office tidiness: do regular tidiness checks, gather feedback on tidiness and coordinate extracleaning service as needed (carpets, windows, etc.)
  • Coordinate work and communication during reconstruction or larger repairs
  • Maintain/organize the storage area – move boxes, furniture, etc. in and out of the storage/office­Office Services
  • Oversee the inventory of office supplies and stationary, including processing purchase orders as appropriateand stocking individual areas in the office
  • Provide full support to, and take full ownership of, in-office meetings/ events: order refreshments, technicalequipment, seating arrangement.
  • Execute ad hoc requests relevant to the role.

Nabízíme

  • Dynamic and prestigious working experience in the top international management consulting firm withchallenging working environment
  • Excellent learning opportunities in the team of young and talented people
  • Participation in internal/external trainings (language course, soft skills, etc.)
  • Corporate events, refreshment at the workplace, fitness, above standard medical care
  • Office in the center of Prague

https:// poslat email

Odpovězte na tuto nabídku

Komu Vítězslav Hynek (Randstad s.r.o.)
Vyplňte vaše jméno a příjmení včetně háčků a čárek. První písmeno je velkým např. Novák, Sedláková
Vyplňte své telefonní číslo např. +420 777 666 444. Číslo si po sobě zkontrolujte, je velmi důležité.
Vyplňte váš celý e-mail např. jan.novak@seznam.cz. E-mail si po sobě pečlivě zkontrolujte. Je velmi důležitý.
Průvodní dopis slouží k oslovení zaměstnavatele. Uveďte zde, jaké dokumenty přikládáte. Text můžete využít i místo motivačního dopisu, kde uvedete, proč Vás nabídka práce zaujala, jaké máte s danou pozicí zkušenosti atd.
Při zatrhnutí se k Vaší odpovědi přiloží Váš životopis z Životopisy.cz.
Přiložit životopis z Životopisy.cz:
Heslo pro přihlášení k Vašemu účtu na Životopisy.cz.

Zapomněl jsem heslo

Životopis automaticky připojíme k odpovědi.

Souhlas se zpracováním údajů

Kliknutím na tlačítko "ODESLAT ODPOVĚĎ" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby spravované společností RB recruitment, s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb.

Tyto údaje poskytuji společnosti Randstad s.r.o. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Randstad s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno