Volné pracovní místo  Koordinátor cestovní asistence

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou

O firmě

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Popis pracovní nabídky

  • koordinace pomoci klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci či vyřízení náhradních dokladů a finanční zálohy v případě ztráty zavazadel)
  • telefonická i emailová komunikace s klienty a také se smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí

Požadujeme

  • středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • nebojíte se telefonovat, jste empatický/á a chcete pomáhat lidem v krizových situacích
  • rád/a koordinujete činnosti a práce na několika úkolech je pro Vás výzvou a potěšením zároveň
  • hledáte různorodou a náročnou práci
  • práce v týmu je pro Vás samozřejmostí
  • jste schopen/na dorozumět se v angličtině, příp. v dalších cizích jazycích
  • máte komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
  • máte schopnost předávat druhým informace srozumitelně a efektivně
  • máte chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách
  • pracujete rychle a kvalitně i pod stresem
  • máte základní PC dovednosti (e-mail, word, internet)
  • znalost několika cizích jazyků či vzdělání ve studijních programech spojených se zdravotnictvím je výhodou

Nabízíme

  • možnost rozvíjet své jazykové dovednosti, úzce spolupracovat s našim týmem lékařů a seznámit se s fungováním zdravotní péče napříč světadíly
  • přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu
  • stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí
  • prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb, který je partnerem předních hráčů v oblasti pojišťovnictví
  • flexibilitu – plný či zkrácený úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
  • pozice je vhodná i jako dlouhodobá brigáda pro studenty či práce pro osoby na rodičovské dovolené

Jiná sdělení

Pro významného klienta, společnost zabývající se poskytováním komplexních asistenčních služeb a služeb likvidace pojistných událostí, hledáme vhodné uchazeče na pozici:

Koordinátor cestovní asistence

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální strukturovaný životopis s motivačním dopisem, kde uvedete Vaší očekávanou hrubou mzdu na e-mail použijte odpovědní formulář a uvádějte značku 25366/CA/SUS.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
 Zpět