O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- Koordinace a podpora skladu a oddělení reklamací v provozních záležitostech
- Komunikace s interními zákazníky (každodenní operativní úkoly, reportování, řešení problémů, vyřizování reklamací/ stížností, atp.)
- Pomoc manažerovi skladu a reklamací příp. vedoucím směn, s vybranou denní pracovní agendou
Požadujeme
- SŠ – ekonomického či technického směru
- Nutná znalost AJ i NJ
- Orientace a zkušenosti ve výrobním či logistickém provozu podmínkou
- Přesnost, pečlivost a schopnost samostatné práce
- Velmi dobré komunikační schopnosti – interně (provozní tým kolegů) a externě (distribuční centra, přímí zákazníci), komunikace je nezbytnou součástí práce koordinátora
- Analytické myšlení, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci
- Pokročilou znalost práce na PC – každodenní používání Excelu
Nabízíme
- Možnost realizovat se a růst v prostředí nadnárodní společnosti
- Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a k jejich práci
- Dotované stravování
- Jazykové kurzy a další vzdělávání
- Firemní akce, slevy na produkty zákazníků
- Roční odměny, příspěvek na penzijní připojištění
- Dovolenou navíc