Volné pracovní místo Koordinátor nákupu
Lokalita
a další
Firma
PeoplePoint s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Máte praxi jako NÁKUPČÍ? Máte vyjednávací schopnosti a potenciál ke koordinaci kolektivu? Znáte celní problematiku? Je úroveň Vaší angličtiny na velmi dobré komunikativní úrovni? V tomto případě nás tedy neváhejte kontaktovat.Zaměstnavatel:
Nadnárodní koncern s dlouholetou historií, s celosvětovou působností s řadou výrobních a obchodních poboček po celém světě, patřící k nejstarším gumárenským společnostem v Evropě.
Pracovní náplň:
- Zajišťování technických nákupů - náhradních dílů a investic, u složitějších technických nákupů úzká spolupráce s techniky (technická specifikace je doplňována obchodní částí v návaznosti na technickou část nákupů)
- Zodpovědnost za vedení databáze dodavatelů
- Provádění výběrových řízení
- Koordinace ostatních nákupčích ve firmě v oblasti nákupů materiálů s ohledem na sjednané kontrakty s mateřskou společností
- Spolupráce s techniky při vytváření acceptance testů (plnění technických pa
- Sledování hodnoty skladových zásob a obrátky zásob v návaznosti na minimální zásoby, spolupráce se skladníkem (likvidace nepotřebných zásob)
- Organizování kontroly přebírání dodávek, vystavování objednávek na dodavatele
- Připrava smluv s dodavateli, provádění pravidelného hodnocení dodavatelů, případné provádění auditů dodavatelů
- Zodpovědnost a organizace kontroly dodavatelských faktur s ohledem na objednávku a sjednanou smlouvu, vydávání pokynu k zaúčtování
- Zodpovědnost za intrastat, za celní problematiku (jednání s celními orgány)
- V případě nesplnění dodávky, vadného plnění dodávky pozastavuje platby
- Důsledně jedná s dodavateli o cenách, dodacích podmínkách a to tak, aby zajistil co nejvyšší kvalitu při nejnižších cenách
- Sledování obratů dle jednotlivých dodavatelů a na základě tohoto sjednávání výhodnějších cen
- V nákupní činnosti důsledně rozlišuje investiční a neinvestiční nákupy
Požadujeme
- SŠ nebo VŠ ekonomického směru s technickým zaměřením nebo ekonomicko-technického směru
- Praxe v oblasti nákupu nebo obchodu (schopnost vést obchodní jednání)
- Znalost AJ na komunikativní úrovni (aktivně)
- PC uživatelská znalost, znalost SAP výhodou
- Důslednost, odpovědnost, přesnost
- Vyjednávací schopnosti, strategické uvažování a asertivní přístup
Nabízíme
- Zajímavou práci v prostředí nadnárodního koncernu
- Motivující finanční ohodnocení
- Možnost dalšího profesního vzdělávání, včetně jazykového
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Možnost volnočasových aktivit