Volné pracovní místo  Koordinátor zákaznického servisu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Péče o zákazníky
Zpracování zákaznických objednávek a specifikace v systému SAP
Spolupráce s oddělením kvality na vyřizování reklamací zákazníků
Administrování údajů a dat dle standardů společnosti
Každodenní komunikace se zákazníky
Rozvoj obchodních vztahů se zákazníky

Požadujeme

Pro zákaznický přístup a orientace na zákazníka
Technická představivost v oblasti konfigurace nábytků
Komunikativní znalost AJ
MS Office, důslednost a pečlivost

Nabízíme

Pružnou pracovní dobu
5 týdnů dovolené
Příspěvek na dovolenou
Příspěvek na životní pojištění
Závodní stravování, atd.
Zajímavý systém vzdělávání

Jiná sdělení

V případě zájmu zašlete prosím Vaše strukturované CV.
 Zpět