Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Doprava, zásobování a logistika
Lokalita:
Praha-centrum

Volné pracovní místo LOGISTICS - Junior planner

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 13–28–216958. Opportunity to join an International logistics team (based in Prague) responsible for planning and scheduling timely placement of trucks and vehicles at each of our fulfillment centers across Europe, is available for you if you speak FRENCH or POLISH or GERMAN, and have either a previous experience in Logistics or you´re strongly motivated to pursue a career in this evergrowing field. We´re seeking candidates for the role of a „Junior planner“.


Our team is responsible for:
  • planning and scheduling trucks and vehicles according to the needs of our fulfillment centers across s Europe, based on their capacity and carrier capabilities to ensure maximum efficiency
  • creating accurate capacity plans
  • being the point of contact between different stakeholders such as Trans Carriers, our hubs agents and warehouses, to resolves any potential issues via facilitating the flow of information
  • maintaining and report up to date and accurate statistics, management reports and analysis


Must have:
  • Excellent communication skills
  • Analytical mind-set
  • Above-standard organization ability


These will be your key tools, required to communicate with the Customers, Customer Service Associates, Delivery Station Managers, and Delivery Associates in real time, to perform the above tasks.


Your ability to drive Customer Experience without compromising on time is key to us.
Contract for 4–6 months

Požadujeme

Requirements:

  • Fluent English + GERMAN or POLISH or ITALIAN
  • Excellent communication skills – Verbal and Written
  • Proficiency in Excel
  • Strong problem solving state of mind

  • flexibility to be comfortable with a multi-tasking in a high-energy environment


SUITABLE FOR FRESH GRADUATES

Nabízíme

  • 5 weeks of paid holiday
  • life insurance
  • contribution towards pension insurance
  • relocation package

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Specialista energetických aukcí
- energetická aukce = vysoutěžení nižších cen energií (plyn, elektřina, voda) pro domácnosti, firmy i obce - zjišťování potřeb zákazníků a následná nabídka - komunikace s klienty, administrativa
LP Market ČR Práce na ŽL
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Obchodní zástupce - obchodní manager
Jste komunikativní a máte obchodní talent? Chcete se podílet na perspektivních a zajímavých projektech? Přidejte se k nám! Vyhledávání nových klientů u konkrétního projektu (cíl ...
BONUS CARD, spol. s r.o. Česká republika Plný úvazek, Práce na ŽL, Brig...
dnes
Pracovník ostrahy
•jedná se o zajímavou práci v příjemném prostředí a dobrém kolektivu •náplní práce je zajištění ostrahy a pochůzková činnost v rámci objektu •monitoring zákazníků, komunikace a sp ...
RAMBROK, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno