Volné pracovní místo LUCRATIVE OFFER: INSIDE SALES ADMINISTRATOR

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • effectively interface with new and existing customers using digital and direct customer contact communcation channels including the telephone, email and web based functions to retain and grow business
  • build and maintain excellent client relationships through proactive communication and action to fulfil client expectations and meet personal annual sales targets 
  • reponsible for identifying and issuing quotations in line with personal, local and regional sales strategy and targets
  • build and maintain good client relationships through proactive communication and action to ensure the retention of existing (nominated) customers within specified target to meet local and regional sales and operations growth targets 
  • qualify and respond to all leads and opportunities for new and existing clients provided from the sales administration team, consultants, trade associations and current workforce; adhering to timescales and processes, take the commercial and strategic decision to action, close or delegate enquires to self or wider sales team 
  • provide regular documentation, KPI’s and data to assist with the forecasting and reporting of Sales and Management Systems performance against targets to assist in initiation and delivery of appropriate actions 
  • provide information and sales support to assist with the efficient and effective coordination of Sales Forecast inputs across all departments to ensure compliance and align with the agreed timelines, policies and processes. 
  • ensure effective two way communication with marketing to share information and data on trends, competitive information, client expectations and market information to assist in the formulation and execution of targets and plan(s) 
  • assess the risks and work in a safe manner at all times, robustly implementing health and safety rules, instructions and systems and refuse to undertake work that compromises your safety or health. 
  • reporting


For our important client, international company, we are looking for a suitable candidate for the position

INSIDE SALES ADMINISTRATOR

Požadujeme

  • High / University degree
  • English – daily communication in English
  • at least 2 years experience (the similar position)
  • experience of sales ideally in lead generation and allocation, management systems environment is preferred
  • knowledge of standard IT programmes
  • experience in identifying and issuing sales leads selling; selling new areas of business
  • experience in managing data, spread sheets and producing data, KPIs, …
  • an assertive approach to problem solving with strong communication and diplomacy skills to guide
  • communication skills

Nabízíme

  • working for an international and prestigeous company
  • pleasent working environment
  • motivating salary
  • 1 year contract (outsourcing)
  • possibility to the long-term cooperation

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní pracovník pro fin. oddělení s AJ a NJ
Ref. č.: 20-28-228683. Chceš denně používat angličtinu a domluvíš se i německy? <br/>Rád/a pracuješ s finančními dokumenty a fakturami? <br/>Chceš mít flexibilní pracovní dobu?<br/>Láká tě mezinárodní prostředí a zázemí velké spo ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno