Volné pracovní místo  MANAŽER CENTRA SERVISNÍCH SLUŽEB

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Zajištění personálního obsazení oddělení, včetně požadované odbornosti
  • Zodpovědnost za systém managementu kvality
  • Spolupráce s ostatními pobočkami
  • Plánování a proces neustálého zlepšování poskytovaných služeb
  • Změnový management - v oblasti zákaznického servisu, obchodních procesů a dalších
  • Rozvoj vztahů se zákazníky, networking, prezentace

Požadujeme

  • Zkušenosti 5 let na obdobné pozici
  • Zkušenosti s navrhováním procesů a změn v oblasti sdílených servisních služeb výhodou
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Výborná znalost anglického jazyka, němčina výhodou
  • Vynikající komunikační schopnosti, schopnost získat si respekt
  • Analytické myšlení
  • Schopnost pracovat a komunikovat napříč velkou společností s maticovou strukturou
  • Schopnost přizpůsobit svůj styl řízení stávající firemní kultuře společnosti, organizační struktuře a vnitřním klientům
  • ŘP sk. B, ochota cestovat

Nabízíme

  • Perspektivní práce v prosperující mezinárodní společnosti
  • Osobní a profesní rozvoj
  • Mladý tým
  • Každodenní využití cizího jazyka
  • Benefity- 13,14,15 plat, bonusy, kvartální bonusy, 6 týdnů dovolená, stravování, možnost ubytování, bezplatná výuka jazyků , bezplatná zdravotní a preventivní péče, kulturní a společenské akce a další benefity.
 Zpět