Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  MANAŽER KVALITY

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

HORTIM International, spol. s r. o. je česká obchodní společnost s mezinárodní účastí, zabývající se prodejem ovoce a zeleniny, rozšiřuje svůj tým a hledá vhodné kandidáty na pozici:

Manažer kvality
  • Stanovení a optimalizace procesů managementu kvality v organizaci.
  • Řízení procesu budování, udržování a rozvoje systému kvality dle norem ISO 9001, IFS a hygienických standardů.
  • Zajištění kontroly kvality produktů.
  • Plánování a kontrola pravidelných auditů
  • Aplikace moderních metod a nástrojů managementu kvality
  • Analýza ztrát a neshod ve všech procesech, analýza návrhů na zlepšení, podávání vlastních návrhů na zlepšení.
  • Analýza a podávání návrhů na opatření na základě zjištění spokojenosti zákazníků a zaměstnanců.
  • Vedení a realizace zlepšovacích návrhů ze strany zaměstnanců společnosti.
  • Tvorba, údržba a spolupráce při tvorbě interních směrnic a norem kvality
  • Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru zvyšování a hodnocení kvality.
  • Reprezentování organizace při udělování certifikátů kvality a při zjišťování spokojenosti zákazníků a obchodních partnerů.
  • Spolupráce s ostatními pobočkami společnosti, účast na poradách.
  • Organizace a kontrola činností podřízených vedoucích pracovníků v rámci svěřeného úseku.
  • Vedení a motivace podřízených pracovníků (19 lidí).
  • Analýza pracovních postupů a procesů, podávání návrhů na zlepšení s cílem zvýšení efektivity plnění pracovních úkolů.
  • Koordinace obsahu a forem vedení příslušné dokumentace.
  • Zajištění pravidelného školení pracovníků kvality vč. zajištění nástupního odborného školení
  • Zajišťování pravidelného reportingu kvality.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti se stanovováním a optimalizací procesů kvality v organizaci minimálně 5 let
  • Zkušenosti s koordinací managementu kvality minimálně 5 let
  • Zkušenosti s vedením týmu podřízených pracovníků
  • Středně pokročilá znalost AJ podmínkou
  • Časová flexibilita (zodpovědnost za více poboček společnosti)

Nabízíme

  • Práci u úspěšného, prosperujícího a významného zaměstnavatele (přes 500 zaměstnanců)
  • Pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou
  • Možnost se aktivně podílet na nastavování a rozvoji personálních činností
  • Možnost odborného i osobního rozvoje
  • Možnost závodního stravování
  • Další zaměstnanecké výhody

V PŘÍPADĚ, ŽE SPLŇUJETE NAŠE POŽADAVKY, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT!

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět