Volné pracovní místo  Manažer poprodejních služeb / Vedoucí servisního oddělení

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, stabilní a úspěšnou společnost se sídlem v Praze, působící v oboru prodeje a servisu technologického vybavení autoservisů a výrobců vozidel, hledáme vhodného zájemce o pozici

Manažer poprodejních služeb.

Podstata pracovní náplně
Vedení, řízení, plánování a organizace všech činností 4-členného servisního oddělení

Hlavní úkoly a odpovědnosti
  • řízení, plánování a organizace všech činností servisního oddělení (CRM)
  • project management (technologická připravenost a dozor, montáž, školení, údržba, kalibrace, opravy)
  • technická péče o zahraniční dodavatelské kontakty (objednávky ND/příslušenství, reklamace, hotline)
  • kontrola servisní dokumentace (zakázkové listy, protokoly o údržbě, kalibrační listy, checklisty aj.)
  • vypracovávání nabídek servisního charakteru
  • předávání informací o potřebách zákazníka obchodnímu oddělení k dalšímu zpracování
  • nákup, evidence a správa dodatkového příslušenství/náhradních dílů/servisního majetku firmy
  • péče o technickou servisní dokumentaci (montážní/instalační/kalibrační návody, servisní seznamy aj.)
  • tvorba a evidence osnov zákaznických školení a souvisejících dokumentů
  • zajišťování odborných činností metrologického střediska a příslušného přístrojového vybavení
  • zajištění kvality a vylepšování servisního zázemí a poprodejních služeb
  • inženýrsko-kontrolní činnost před a během stavební realizace projektů u zákazníka

Požadujeme

  • SŠ v oboru strojní / dopravní / elektro - víceletá praxe v oboru
  • zkušenosti s vedením menšího kolektivu zaměstnanců
  • aktivní jazykové znalosti angličtiny nebo němčiny
  • uživatelské znalosti PC MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • ŘP skup. B-aktivní řidič
  • velmi dobré řídící a organizační schopnosti
  • energičnost, iniciativa, operativnost, přesvědčivost
  • ochota k odbornému / profesnímu růstu
  • schopnost učit se novému, kreativita, loajalita

Nabízíme

  • zajímavou činnost v perspektivním oboru ve firmě s pevným postavením na trhu
  • doškolovací kursy - interní a externí
  • technické vybavení potřebné k výkonu funkce (PC, mobil, služební vozidlo)
  • nadstandardní ohodnocení (výkonnostní prémie/bonusy)

Jiná sdělení

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím svůj aktuální životopis na email: použijte odpovědní formulář a uveďte značku 16088/MPS.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
 Zpět