Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Brno-město

Volné pracovní místo Manažer správy majetku

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Jsme personálně poradenská společnost, pro našeho klienta, mezinárodní strojírenskou společnost působící v oblasti vývoje a výroby zařízení pro energetiku, se sídlem v Brně, hledáme zkušené kandidáty na pozici:

FACILITY MANAGER / MANAŽER SPRÁVY MAJETKU

Náplň práce:
 

  • Plánování, řízení a realizace velkých projektů modernizace budov
  • Uzavírání smluv o kancelářských budovách s dodavateli a poskytovateli služeb, monitoring dodržování smluv
  • Podílení se na havarijním plánování budov
  • Sledování rozpočtu budov
  • Objednávání potřebného materiálu a zásob
  • Plánování a dohlížení na realizaci oprav a poskytování služeb celkové údržby
  • Kontrola vybavení a budov, plánování pravidelných kontrol a testů vybavení s cílem zabránit vzniku závad a přerušení provozu, zajištění nutných oprav
  • Vedení záznamů o problémových oblastech a provedených opravách
  • Realizace školení nových zaměstnanců v bezpečnostních a zdravotních otázkách, školení zaměstnanců v záležitostech opravy a údržby vybavení
  • Dohled nad dalšími zaměstnanci administrativy a údržby budov
  • Spolupráce s ostatními odděleními, poskytování nezbytných informací, dokumentace apod. za účelem asistence v záležitostech spojených s kancelářskými prostory a budovami
  • Sledování aktuálních informací o předpisech a případný dohled nad jejich dodržováním ze strany dodavatelů služeb

Požadujeme

  • Technické vzdělání (VŠ strojního zaměření výhodou)
  • Zkušenosti minimálně 2 roky na podobné samostatné pozici
  • Dobrá znalost anglického nebo německého jazyka – slovem i písmem
  • Dobrá znalost práce s MS Office
  • Komunikační dovednosti
  • Schopnost pracovat a pod tlakem
  • Samostatnost, flexibilita
  • Pečlivost a zodpovědný přístup

Nabízíme

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti s dlouhou tradicí
  • Moderní a příjemné pracovní prostředí
  • Zajímavá a zodpovědná náplň práce, příležitost k uplatnění v rámci mezinárodního týmu
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Příležitost ke vzdělávání a osobnímu růstu
  • 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, životní pojištění a další zaměstnanecké výhody





Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do životopisu, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v plném rozsahu v databázi společnosti Randstad v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to na dobu max. jednoho roku a poté k jejich skartaci.
Zároveň tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno