Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Manažer účetní a daňové kanceláře – specialista

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
20000 - 30000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Staňte se členy úspěšného týmu poskytující daňové a účetní poradenství a vybudujte svoji samostatnou kancelář za podpory mateřské firmy!

  • budování vlastní daňově a účetní kanceláře s odbornou podporou
  • budování a vedení pracovního týmu
  • účetní a daňové poradenství
  • akviziční činnost a péče o klienty

Požadujeme

  • VŠ ekonomického směru nebo SŠ s delší praxí
  • alespoň 2 roky praxe v účetnictví nebo daňové problematice
  • znalost účetní a daňové legislativy podmínkou
  • komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • kvalifikační zkoušky daňového poradce nebo auditora nebo příprava na tuto zkoušku velkou výhodou
  • schopnost vedení týmu
  • orientace na výsledek

Nabízíme

  • unikátní příležitost v oboru a v regionu
  • zázemí úspěšné a stabilní společnosti, která je jedním z evropským leaderů v oboru
  • zajímavé platové ohodnocení v závislosti na úspěšnosti kanceláře
  • možnost profesního růstu
  • později možnost stát se společníkem
  • odborný rozvoj a vzdělávání

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Operátor výroby, plat až 26.000Kč
- Práce ve výrobní hale - Obsluha strojů a zařízení - Nenáročná práce vhodná i pro ženy
DAHA-REAL s.r.o. Plzeňský kraj Plný úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd. - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobou ...
Jan Petrjánoš ČR, SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera
WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková CELÁ ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno