Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Jihlava
Může se Vám hodit:
Office manager Jihlava

Volné pracovní místo Manažer účetní a daňové kanceláře – specialista

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Jihlava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
20000 - 50000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Staňte se členy úspěšného týmu poskytující daňové a účetní poradenství a vybudujte svoji samostatnou kancelář v Jihlavě za podpory mateřské firmy!

  • Budování vlastní daňově a účetní kanceláře s odbornou podporou
  • Nábor a vedení pracovního týmu
  • Účetní a daňové poradenství
  • Akviziční činnost a péče o klienty

Požadujeme

Uvítáme kandidáty, kteří splňují následující požadavky:

  • VŠ ekonomického směru nebo SŠ s delší praxí
  • Alespoň 2 roky praxe v účetnictví nebo daňové problematice
  • Kvalifikační zkoušky daňového poradce nebo auditora nebo příprava na tuto zkoušku
  • Znalost účetní a daňové legislativy podmínkou
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ VÝHODOU
  • Schopnost vedení týmu
  • Orientace na výsledek

Nabízíme

  • Unikátní příležitost v oboru a v regionu
  • Zázemí úspěšné a stabilní společnosti, která je jedním z evropským leaderů v oboru
  • Zajímavé platové ohodnocení v závislosti na úspěšnosti kanceláře
  • Možnost profesního růstu
  • Později možnost stát se společníkem
  • Odborný rozvoj a vzdělávání

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno