Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Frýdek-Místek
Může se Vám hodit:
Office manager Frýdek-Místek

Volné pracovní místo MANAŽER/KA KANCELÁŘE MANAGEMENTU (35.000 - 40.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Frýdej-Místek
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyšší odborné

Popis pracovní nabídky

Hledáte samostatnou a různorodou práci, ve které můžete využít své organizační schopnosti a využívat anglický jazyk na denní bázi?

V tom případě jste ideální kandidát/ka!

Pro silnou mezinárodní společnost sídlící v Moravskoslezském kraji hledáme kandidáty na pozici OFFICE MANAGER (CZK 35 – 40 000).

  • komplexní vedení kanceláře a zodpovědnost za její bezproblémový chod
  • poskytování administrativní podpory vedení společnosti
  • příprava podkladů pro jednání managementu a představenstva (agenda, zápisy atd.),
  • koncepční řešení svěřených projektů
  • příprava služebních cest pro vedení společnosti – zajišťování dopravy, letenek atd.
  • příprava právních podkladů a smluv

Požadujeme

  • VŠ (event. VOŠ) vzdělání v oblasti ekonomie nebo práva
  • 3 roky praxe na podobné pozici
  • velmi dobrá znalost anglického jazyka (nutnost využívání denně)
  • znalost polského jazyka výhodou
  • schopnost práce na PC (především velmi dobrou znalost práce v MS Office) 
  • komunikační a organizační schopnosti na dobré úrovni, schopnost samostatného uvažování
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Nabízíme

  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na další vzdělávání a penzijní připojištění
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti
  • Příležitost ke kariérnímu růstu
  • Místo výkonu práce: okres Frýdek-Místek

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno