Volné pracovní místo Marketing and Office Assistant

aktivní
OldanyGroup s.r.o.

Jsme tým mladých lidí, působící na českém trhu již od roku 2005 (od roku 2011 i na Slovensku) a zabývající se moderními a inovativními technologiemi v oblasti ICT – specializujeme se především na poskytování komplexních služeb v oblasti virtualizace, cloud computingu a externí správy serverových systémů.

Provádíme dodávky komplexních projektů od návrhu a plánování infrastruktury přes dodávku hardware a software, implementaci, až po následnou správu celého řešení.
Kromě prodeje zboží a služeb se také věnujeme vývoji vlastních projektů, takže se řadíme často i do role startupistů – BeeScale (virtuální servery v cloudu), TiCtOG (tenký klient), Frekr (docházkový systém) a další interní neveřejné projekty.

Mezi naše zákazníky patří společnosti napříč odvětvími, státní instituce i školy. Jako významné lze uvést projekty např. pro T-Mobile Czech Republic, NATLAND Group, Alltoys, spol. s r.o., Velvyslanectví Irska, Invia.cz, a.s., Ministerstvo obrany ČR, Wrigley Confections ČR a další.

Více informací o nás a naší společnosti na www.oldanygroup.cz.

Místo pracoviště
Jeseniova 1151/55, Praha 3 13000
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • office management (provoz kanceláře)
  • práce s účetním programem (zadávání objednávek, evidence faktur)
  • marketingové aktivity společnosti – zvláště online marketing, správa obsahu produktových a marketingových materiálů, příprava mailingů, newsletterů, prezentací
  • starost o obsah firemního webu a také webů přidružených projektů (včetně blogů) – s tím spojený překlad produktových stránek z anglických textů
  • psaní článků, krátkých zpráv a tiskových zpráv
  • starost o projekt Frekr (aplikace pro evidenci docházky) – komunikace s vývojáři, péče o zákazníky, marketingové aktivity

Požadujeme

  • proaktivní přístup k práci
  • znalost práce na PC a kancelářského balíku MS Office (Word, Excel, PowerPoint) 
  • výborná znalost pasivní angličtiny (minimálně na úrovni čtení a porozumění anglických textů z oblasti IT) 
  • kreativita a výborná jazyková vybavenost
  • schopnost provádět korekce dodaných textů dle pravidel českého pravopisu 
  • smysl pro komunikaci, týmovou práci a zodpovědnost 
  • proaktivní přístup k řešení problémů
  • základní znalost HTML
  • alespoň základní znalosti z oblasti účetnictví (objednávka, faktura, DPH)


Preferujeme (není podmínkou):

  • znalost PPC kampaní
  • praxe s obdobnou činností
  • práce v grafických programech (Adobe) výhodou
  • vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo marketingově zaměřeného směru
  • zájem o novinky v oblasti marketingu

Nabízíme

  • práci v mladém kolektivu
  • samostatnost při práci na projektu Frekr
  • získávání zkušeností a praxe
  • dlouhodobou spolupráci
  • práci na HPP
  • odpovídající platové ohodnocení
  • notebook, mobil

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

Místo výkonu práce:
Praha (Žižkov)

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis prostřednictvím odpovědného formuláře.

Více informací o společnosti získáte na webu.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VEDOUCÍ KANCELÁŘE- zkušenosti- ANGLIČTINA
Ref. č.: 19-12-222853. Hledáte práci v kanceláři, kde Vám čas bude utíkat a nebudete pouze "ťukat" data do počítače? Preferujete širší agendu, přičemž práce s čísly Vám nevadí a využívání angličtiny na denní bázi je pro Vás benef ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
OFFICE MANAGER s AJ, part time, 15-20 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-12-221439. Máte zkušenosti v oblasti office managementu a baví Vás organizování a zařizování provozních věcí v kanceláři? Hovoříte anglicky?<br/> <br/>V současné době hledáme kandidáta na pozici Office manager na část ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 1 Zkrácený úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno