Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo MARKETINGOVÝ ŘEDITEL

aktivní
Anglo-European Resourcing

Anglo-European Resourcing is a specialist international recruitment and executive search business for senior sales and finance professionals from the Central and Eastern European (CEE) countries. We work exclusively with those candidates who are currently working in the UK and Ireland.

We typically work with Financial Institutions and commercial Multi-National Enterprises (MNE's). These organisations are split into two distinct geographical areas.

The first client group is located in the CEE region (Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Ukraine, Russia, Baltic States). These organisations work with us to identify individuals with the following profiles; international business experience, fluency in English, high levels of adaptability and motivation to take up senior posts in their home countries.

The second client group is based here in the UK/Ireland. Typically these are organisations with a strategic interest in the CEE region and recognise that professional staff from the region give a unique ‚value-add‘ to their organisation. They recognise the benefits of our candidates when they are dealing with customers, suppliers or subsidiaries located in Central and Eastern Europe.

With many years’ international recruitment experience gained in centres such as London, Frankfurt, Prague, Berlin, Warsaw and Kiev, our team of dedicated consultants guarantee high quality, professional recruitment solutions to both clients and candidates. Our international team based in central London contains individuals with the following relevant languages: English, Czech, Slovak, Polish, Russian, Ukrainian, Latvian and German.

Místo pracoviště
Ostrava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
40000 - 80000

Popis pracovní nabídky

Největší skupina v regionu střední Evropy v oblasti prodeje IT, společnost, která se pravidelně umísťuje mezi TOP 100 českých firem, hledá osobnost do TOP managementu, která se bude aktivně věnovat rozvoji marketingových aktivit.


Na této pozici budete zodpovídat za návrh, přípravu a realizaci marketingové strategie a plánu firmy. Povedete cca. 15 členné oddělení, jehož úkolem je návrh, příprava a zajištění jednotlivých dílčích marketingových aktivit a jejichž cílem je podpořit dosahování obchodních cílů firmy.

Marketingové oddělení zodpovídá také za vnější prezentaci firmy. Nedílnou součástí práce je úzký kontakt se zástupci našich dodavatelů s cílem dohodnout společné marketingové aktivity a také případně koordinovat aktivity naší firmy s aktivitami dodavatelů.

Požadujeme

*silná osobnost, která se umí prosadit a definovat svoje návrhy
*otevřenost a komunikativnost
*zájem pracovat v oblasti marketingu
*znalost základních marketingových nástrojů a pravidel jejich využívání
*kreativní myšlení v oblasti designu i obsahu u jednotl. mktg výstupů
*umění vystupovat před publikem (novináři, klienti)
*prezentační schopnosti
*schopnost respektovat pravidla týmové práce
*dobré organizační schopnosti
*dobrá komunikace v anglickém jazyce
*CIMA/MBA výhodou (možno i dodělat)
*chuť něco dokázat

Nabízíme

*atraktivní vedoucí pozici ve firmě, která je jedničkou ve svém oboru regionu střední Evropy
*zajímavé finanční ohodnocení
*možnosti aktivně se podílet na rozvoji společnosti
*osobní zaměstnanecký balík benefitů

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková CELÁ ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme vedlejší činnost vedenou z domu. Příjem 8-12 tis.
- maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Michaela Pfeiferová ČR Zkrácený úvazek, Brigády
týden
řidiče/čku s praxí C+E min.2roky na autocisternu ADR, tř.3.
Přijmeme řidiče/čku s praxí C+E min.2roky na autocisternu ADR, tř.3. Řidičům/kám bez ADR možnost získání ADR průkazu zprostředkujeme. Zaváží se čerpací stanice v ČR nebo v pohraničí Rakouska nebo německa. Jezdí se pravidelně Po-Pá ...
TEREO plus s.r.o. ČR Plný úvazek, Práce na ŽL
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno