O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- budete pečovat o stávající klienty na zákaznické lince;
- Vaší specializací bude drobné a komerční bankovnictví;
- zjistíte potřeby klientů a zabezpečíte komplexní řešení jejich dotazů;
- aktualizujete klientská data a informace v interních systémech;
- budete komunikovat s klienty společnosti a stávajícím klientům banky, představíte vhodné produkty k doplnění jejich portfolia (nejedná se o aktivní telemarketing).
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání;
- základní komunikativní znalost anglického jazyka;
- zkušenost s komunikací se zákazníky;
- uživatelská znalost práce na PC;
- nutná praxe ve stejné či podobné oblasti (obchod, zákaznický servis, práce na telefonu - možné i při studiu).
- orientace na výsledek, proklientský přístup, týmová spolupráce a zodpovědnost;
- časovou flexibilitu – ochotu pracovat na směny (pracoviště funguje na 24-hodinovém provozu 7 dní v týdnu).
Nabízíme
Budete mít zázemí bankovní společnosti s dlouhodobou tradicí, mezinárodně nastavenými procesy a podporou v celorepublikových marketingových kampaních. Nabízíme Vám školení zaměřené nejen na bankovní produkty, ale i na Váš osobní rozvoj v oblasti proklientského přístupu, psychologii zákazníka či v obchodních dovednostech.- zajímavá a zodpovědná práce;
- příležitost pro kariérní růst;
- nadstandardní platové ohodnocení;
- individuální bonusy;
- pět týdnů dovolené;
- stravenky plně hrazené zaměstnavatelem;
- příspěvek na volnočasové aktivity;
- bankovní produkty za zvýhodněných podmínek;
- příspěvek na penzijní připojištění;
- životní pojištění;
- nadstandardní zdravotní péče;
- odměna za doporučení nového zaměstnance a další.