Volné pracovní místo Obchodně-administrativní pracovník/pracovnice

aktivní
PRINTSTEP s.r.o.

Jsme mladá a dynamická společnost, která se zabývá výrobou a velkoobchodem v oblasti papírových tašek a dárkových obalů.

Místo pracoviště
Praha 10
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • vyřizování objednávek
  • fakturace
  • zpracování došlé a odchozí pošty (včetně docházení na poštu)
  • kontakt s klienty společnosti (převážně telefonický, případně e-mailem)
  • správa e-shopu
  • spolupráce na marketingových aktivitách (psaní direct mailů, dalších textů apod.)
  • vytváření databáze potenciálních klientů
  • další administrativní a organizační činnosti, které souvisejí s chodem kanceláře

Požadujeme

  • SŠ vzdělání (vhodné i pro studenty kombinovaného studia na VŠ)
  • velmi dobrá schopnost práce na PC (MS Office, zkušenost se správou e-shopu velkou výhodou)
  • předchozí zkušenost na administrativní pozici
  • AJ výhodou, ne však podmínkou
  • velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
  • samostatnou a akční osobnost schopnou převzít zodpovědnost
  • ochotu učit se nové věci
  • maximální spolehlivost

Nabízíme

  • pestrou práci v malém kolektivu
  • odpovídající finanční hodnocení
  • finanční bonusy za obchodní projekty

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno