Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka, Office manager
Lokalita:
Praha-východ
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-východ, Office manager Praha-východ

Volné pracovní místo Obchodní asistentka s možností postupu na vedoucí kanceláře

aktivní
People Consulting s.r.o.

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Místo pracoviště
Praha-východ v blízkosti Říčan, D1 - exit 11
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské

Popis pracovní nabídky

· administrativní podpora prodeje

· komunikace se zákazníky

· zadávání objednávek do systému SAP

· fakturace

· příprava podkladů pro obchodní oddělení

Požadujeme

· SŠ vzdělání

· dobrou znalost německého jazyka nebo anglického jazyka

· praxe na administrativní pozici nutná

· dobrou znalost práce na PC

· znalost SAP

· aktivní přístup a smysl pro týmovou spolupráci

Nabízíme

· velmi dobré finanční ohodnocení

· možnost využívání firemních benefitů (stravenky, 5.týdnů dovolené, sportovní víkendy, penzijní připojištění)

· zázemí stabilní a prosperující firmy

· seberealizaci a perspektivu osobního růstu

· produktové školení na centrále v Německu

· místo pracoviště: Praha-východ D1 – exit 11

Jiná sdělení

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti People Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
PODPORA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Ref. č.: 13-13-228580. Máte zkušenosti s podporou vedení společnosti? Jste analytický typ, kterému nedělá problémy finanční reporting? Dokáže jednat s manažery a finančními řediteli? Potom hledáme právě Vás na pozici PODPORA VEDEN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno