Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka, Office manager
Lokalita:
Zlín
Může se Vám hodit:
Asistentka Zlín, Office manager Zlín

Volné pracovní místo Obchodní asistentka

aktivní
Radio Čas s.r.o.
Místo pracoviště
Zahradní 1215, 763 02 Zlín
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Nejposlouchanější moravské radio hledá obchodní asistentku. 

  • řízení obchodního provozu kanceláře
  • administrativní činnost jako správa pošty, evidence reklamních kampaní atd.. 
  • podpora nadřízeného po organizační a administrativní stránce 
  • příprava a organizace meetingů, zápisy z jednání, příprava prezentací 
  • produkční dohled nad reklamními kampaněmi
  • controlling obchodních případů a fakturace

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • základní znalosti z oblasti účetnictví
  • perfektní znalosti MS Office (Word, Excel, PowerPoint) 
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • organizační schopnosti, reprezentativní vystupování 
  • odolnost vůči stresu, samostatnost, zodpovědnost
  • aktivní a flexibilní pracovní přístup
  • ŘP sk. B
  • praxe na obdobné pozici výhodou

Nabízíme

  • motivační mzdové ohodnocení
  • zázemí moderní a úspěšné společnosti
  • možnost osobního i profesního rozvoje
  • pracoviště ve Zlíně v perfektním dosahu MHD

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

Své životopisy prosím doplňte aktuální fotkou. V případě zájmu použijte volbu „Odpověď na inzerát“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ S NJ (15.000 - 22.000 Kč)
Hledáte stabilního zaměstnavatele, příjemný kolektiv a moderní pracovní prostředí? Domluvíte se německy, rádi komunikujete s lidmi a počítač je Váš kamarád? Hledáte odrazový můstek pro svoji kariéru a obchodní či výrobní prostředí ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. Zlínský kraj Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno