O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- oslovovat nové potenciální zákazníky v rámci celé ČR
- provádět analýzu potřeb zákazníka
- zpracovávat reporty z jednání
- spolupracovat s ostatními obchodníky
- komunikovat se servisním a logistickým oddělením a vzájemně si předávat informace
Požadujeme
- SŠ/VŠ
- relevantní zkušenosti z obchodu
- AJ na komunikativní úrovni podmínkou
- technické myšlení
- znalost práce na PC (MS Office, Internet, Adobe, znalost operačních systémů MS Windows, Linux)
- základní znalosti programování výhodou
- ŘP skupiny B, ochota cestovat v rámci ČR
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti
- příjemné pracovní prostředí
- přátelský kolektiv