Volné pracovní místo Obchodní referent/ka s AJ nebo NJ, 30 000 Kč, PRAHA 10

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 10, Malešice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, bakalářské
Hrubý plat
25000 - 35000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–12–197970. Máte zkušenosti z pozice obchodní referent/ka? Baví Vás administrativně zpracovávat objednávky, vystavovat faktury? Přitom jste tělem i duší sekretářka, asistentka? Hovoříte velmi dobře anglicky nebo německy? Ráda byste našla opravdu dlouhodobou stabilní práci ve vysmátém kolektivu?
Pak určitě dočtěte tento inzerát a pošlete nám svůj životopis!


Pro velmi úspěšnou českou pobočku německé technické firmy hledáme do kanceláře v Malešicích kandidátku či kandidáta, který se postará o její administrativně-finanční chod.


V kanceláři budete mít na starosti zejména:
  • komunikaci se zákazníky, vyřízení objednávek, zajištění logistiky
  • fakturaci, přípravu podkladů pro externí účetní, úzkou spolupráci při auditech
  • výkaznictví/re­porting do zahraničí do mateřské společnosti
  • hladký chod kanceláře a vyřizování obchodní korespondence a telefonátů.


Nástup na pozici: ideálně březen/duben 2016.
Plný úvazek, smlouva na dobu neurčitou.
Lokalita: Malešice, dobře dostupné autobusem z metra B nebo A
Pracovní doba: 8:00 – 16:30 hod.

Požadujeme

  • velmi dobrá znalost angličtiny nebo němčiny (nebát se volat, psát e-maily, reportovat, účastnit se jednání)
  • zkušenosti z pozice obchodní referent ideálně aspoň 2 – 3 roky, dále zkušenosti z administrativních činností v délce 5 – 10 let
  • ideální kandidát bude mít zkušenosti s vyplňováním tabulek a reportů do zahraničí
  • velmi vítáme zkušenosti s kontrolou nebo úpravami obchodních smluv a též zkušenosti ze spolupráce s účetní (přípravu podkladů, faktur k zaúčtování atp.)
  • smysl pro humor, přívětivost, vstřícnost a ochota
  • vysoký smysl pro zodpovědnost
  • loajalita a spolehlivost

Nabízíme

Hmatatelné benefity:
  • stravenky 85 Kč/den
  • mobilní telefon


A velmi důležité nehmotné benefity, na které se zde klade velký důraz:
  • i po deseti letech práce tady o Vás bude stále zájem
  • velký prostor pro dohodu a kolektivní domluvu
  • absolutně nekuřácké prostředí
  • sprcha v práci – můžete jezdit do práce na kole a po příjezdu se bez obav hodit do gala
  • malá kancelář sdílená se dvěma kolegy, žádný openspace
  • velmi přátelské prostředí sršící vtipem a humorem
  • cílem je dlouhodobá oboustranně šlapající spolupráce

Podobné nabídky práce

WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Specialista back office
1. osobní komunikace s klienty na firmě 2. oslovování stávajících zákazníků evidovaných v databázi 3. zjišťování spokojenosti a dalšího rozvoje spolupráce se stávajícími zákazníky ...
Express Alarm Czech s.r.o. Plkovská 1, Praha 9 Plný úvazek
aktivní
Komerčně-technický pracovník (Praha)
- klientské poradenství ohledně pronajímaného zařízení a jeho používání - výdej, příjem a evidence pronajímaného zařízení ze skladu a na sklad a s tím spojená administrativa
Boels Rental Praha Plný úvazek
aktivní
SPECIALISTA DO CSS s NJ a AJ i pro ABSOLVENTY! (26.000 - 35.000,-...
Hledáte práci, kde Vás čeká dlouhodobý kariérní růst? Zajímalo by Vás, jak probíhají on-line aukce? Baví Vás práce s interními systémy? Chtěli byste na denní bázi uplatnit své znalosti německého a anglického jazyka? Pak hledá ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha 5 Plný úvazek
dnes
OBCHODNÍ MANAGER / OBCHODNÍK (B2B) #1516348
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, přední nadnárodní společnost v oblasti pojištění pohledávek kandidáty/kandidátky na pozici OBCHODNÍ MANAGER / OBCHODNÍK B2B Co bude Vaší náplní práce: - Aktivní vyhledávání a bu ...
People Consulting s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
včera
OBCHODNÍ MANAGER / OBCHODNÍK (B2B) #1516348
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, přední nadnárodní společnost v oblasti pojištění pohledávek kandidáty/kandidátky na pozici OBCHODNÍ MANAGER / OBCHODNÍK B2B Co bude Vaší náplní práce: - Aktivní vyhledávání a bu ...
People Consulting s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno