Volné pracovní místo Obchodní referent/ka s AJ nebo NJ, 30 000 Kč, PRAHA 10

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 10, Malešice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, bakalářské
Hrubý plat
25000 - 35000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–12–197970. Máte zkušenosti z pozice obchodní referent/ka? Baví Vás administrativně zpracovávat objednávky, vystavovat faktury? Přitom jste tělem i duší sekretářka, asistentka? Hovoříte velmi dobře anglicky nebo německy? Ráda byste našla opravdu dlouhodobou stabilní práci ve vysmátém kolektivu?
Pak určitě dočtěte tento inzerát a pošlete nám svůj životopis!


Pro velmi úspěšnou českou pobočku německé technické firmy hledáme do kanceláře v Malešicích kandidátku či kandidáta, který se postará o její administrativně-finanční chod.


V kanceláři budete mít na starosti zejména:
  • komunikaci se zákazníky, vyřízení objednávek, zajištění logistiky
  • fakturaci, přípravu podkladů pro externí účetní, úzkou spolupráci při auditech
  • výkaznictví/re­porting do zahraničí do mateřské společnosti
  • hladký chod kanceláře a vyřizování obchodní korespondence a telefonátů.


Nástup na pozici: ideálně březen/duben 2016.
Plný úvazek, smlouva na dobu neurčitou.
Lokalita: Malešice, dobře dostupné autobusem z metra B nebo A
Pracovní doba: 8:00 – 16:30 hod.

Požadujeme

  • velmi dobrá znalost angličtiny nebo němčiny (nebát se volat, psát e-maily, reportovat, účastnit se jednání)
  • zkušenosti z pozice obchodní referent ideálně aspoň 2 – 3 roky, dále zkušenosti z administrativních činností v délce 5 – 10 let
  • ideální kandidát bude mít zkušenosti s vyplňováním tabulek a reportů do zahraničí
  • velmi vítáme zkušenosti s kontrolou nebo úpravami obchodních smluv a též zkušenosti ze spolupráce s účetní (přípravu podkladů, faktur k zaúčtování atp.)
  • smysl pro humor, přívětivost, vstřícnost a ochota
  • vysoký smysl pro zodpovědnost
  • loajalita a spolehlivost

Nabízíme

Hmatatelné benefity:
  • stravenky 85 Kč/den
  • mobilní telefon


A velmi důležité nehmotné benefity, na které se zde klade velký důraz:
  • i po deseti letech práce tady o Vás bude stále zájem
  • velký prostor pro dohodu a kolektivní domluvu
  • absolutně nekuřácké prostředí
  • sprcha v práci – můžete jezdit do práce na kole a po příjezdu se bez obav hodit do gala
  • malá kancelář sdílená se dvěma kolegy, žádný openspace
  • velmi přátelské prostředí sršící vtipem a humorem
  • cílem je dlouhodobá oboustranně šlapající spolupráce

Podobné nabídky práce

WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková CELÁ ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
IT SALES REPRESENTATIVE DACH (35-55.000, - Kč) (35.000 - 55.000,-...
Hovoříte plynule německy a máte obchodní myšlení? Zajímají Vás nové IT technologie? Dokážete si představit nabízet softwarová a cloudová řešení malým, středním, ale i korporátním firmám? Pak je tato pozice určena právě Vám!! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
REFERENT PRO ZÁKAZNÍKY S ANGLIČTINOU (28.000 - 35.000,- Kč)
Máte pokročilou úroveň angličtiny? Baví vás komunikace s lidmi a čekáte na vhodnou pracovní nabídku? Pokud hledáte stabilitu a možnost profesně růst v rámci společnosti s mnohaletou tradicí, zašlete nám svůj životopis. Stabiln ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
SALES REPRESENTATIVE - MAZIVA Praha + Stř. Čechy (20.000 - 40.000...
Jste technicky i obchodně orientovaní a hledáte uplatnění v průmyslovém odvětví, kde byste mohli využít své dosavadní zkušenosti? Máte zkušenosti s průmyslovými mazivy a oleji? Nedělá Vám problém cestování v rámci menšího svěřené ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
včera
Senior obchodní manažer - B2B, top společnosti
PARTNER 4 JOB s.r.o. hledá pro svého významného klienta – nadnárodní společnost s více jak 20-ti letou působností na českém trhu v oblasti B2B řešení, konzultativní prodej, z důvodu rozšíření uchazeče na pozici: SENIOR OBCHODNÍ M ...
PARTNER 4 JOB s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
E-shop koordinátor/ka / specialista/ka
PARTNER 4 JOB s.r.o. hledá pro svého významného klienta – obchodní společnost s více jak 20 působností na českém trhu v oblasti spotřebního sortimentu - non food, vhodného uchazeče/uchazečku na pozici: E-SHOP KOORDINÁTOR / SPECI ...
PARTNER 4 JOB s.r.o. Průhonice - Čestlice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno