Volné pracovní místo OBCHODNÍK / ASISTENT

aktivní
DTEL SERVICES s.r.o.
Místo pracoviště
HOME OFFICE
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání
vyučení, SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské

Popis pracovní nabídky

Společnost DTEL SERVICES s.r.o., sídlící v centru Prahy přijme do svého obchodního oddělení asistenta-ku managera / obchodníka.

Náplní práce je podpora činností obchodníka, vykonávání činnosti v rámci marketingu společnosti, zpracovávání podkladů k obchodním případům a vyvíjení vlastní obchodní činnosti. Náplní práce bude zejména:

- zpracování podkladů k obchodním případům

- samostatné vytváření obchodních aktivit

- telefonické kontaktování nových klientů za účelem předání informací

- telefonické domlouvání schůzek s novými klienty pro konzultační činnost

- zajištění základní administrativy související s touto činností

- po úspěšném absolvování zkušební doby Vám bude umožněno rozšířit Vaši činnost o další odborné aktivity v rámci obchodního oddělení

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • komunikační schopnosti
  • obchodní dovednosti
  • samostatnost
  • pozitivní a ambiciózní přístup
  • vysoké pracovní nasazení
  • týmové smýšlení
  • praxi v obchodě
  • ŘP sk.B
  • práce s PC – word, excel a internet
  • psaní všemi deseti výhodou

Nabízíme

  • možnost seberealizace vlastních nápadů
  • samostatnost
  • hodinovou výplatu na základě pevné hodinové sazby
  • motivační finanční ohodnocení
  • BONUSY
  • zaškolení
  • stabilní zázemí společnosti
  • trénink obchodních dovedností
  • možnost spolupráce na HPP nebo ŽL
  • nástup možný ihned

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

VHODNÉ I PRO AKTIVNÍ MAMINKY NA MATEŘSKÉ DOVOLENÉ.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Junior ADMINISTRATIVE CLERK
Ref. č.: 20-28-232053. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and rec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno