Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo OFFICE ASSISTANT

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • responsible for all reportings
  • responsibility for office management
  • internal communication – internal announcements, administration of intranet, participation on organizing events for employees 
  • handling phone calls, taking care of visiting clients, management of postal services
  • communication with suppliers (office equipment , building manager , … )
  • organization meeting , calendar management company 
  • fleet management
  • facility management – management and maintenance of office space


For our international and worldwide known client based in Prague 5 we are looking for challenging position

OFFICE ASSISTANT

Požadujeme

  • min. 1 years experience at the similar position
  • secondary degree
  • very good English
  • PC skills (Word, Excel)
  • good organizing skills
  • communication and interpersonal skills
  • experience in team managing, in trip organizing

Nabízíme

  • interesting and challenging work
  • work in an international company
  • a unique opportunity for professional and interdisciplinary growth,
  • motivation salary and benefits

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Obchodní asistentka s italštinou
- zajištění chodu kanceláře - komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů - zpracování přijaté a odeslané pošty - každodenní komunikace v italském jazyce, občasná v anglickém jazyce ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Agent with GERMAN (#8398190)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with GERMAN. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak GERMAN? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno