JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.
Popis pracovní nabídky
Zodpovědnost za plynulý chod recepce, přijímání a přepojování telefonních hovorů, administrativní podpora dle potřeb jednotlivých oddělení, vytváření podkladů pro fakturaci, fakturace. Objednávky kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli i klienty, pomoc při organizování firemních akcí.
Požadujeme
SŠ vzdělání – ekonomického směru výhodou, znalost anglického jazyka, řidičský průkaz sk. B, dobrou znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Word, Excel), příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu, praxe na podobné pozici výhodou.
Nabízíme
Zajímavou a různorodou práci v příjemném prostředí s mladým kolektivem, příležitost k rozšíření znalostí a další vzdělávání, k profesnímu rozvoji a postupu v rámci společnosti. Odpovídající finanční ohodnocení, k základnímu platu řadu firemních benefitů (občerstvení na pracovišti zdarma, dovolená navíc, stravenky, vzdělávání, příspěvek na životní poj.).
Jiná sdělení
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je prosperující zahraniční společnost poskytující služby operativního leasingu a správy vozových parků.