Volné pracovní místo Office Coordinator

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Náplň práce

  • vedení recepce (příjem telefonátů, vyřizování vzkazů, e-mailů, pošty, atp.)
  • péče o hosty a návštěvy (ubytování, letenky, občerstvení, taxi, atp.)
  • interní komunikace a administrativní podpora dalších úseků společnosti
  • jednání s dodavateli (objednávání kancelářských potřeb, vizitek, atp.)
  • řešení běžných provozních záležitostí kanceláře


Společnost Randstad, druhý největší poskytovatel personálně-poradenských služeb na světě, hledá do svého interního týmu kolegu/kolegyni na pozici Office Coordinator.

Požadujeme

Požadavky

  • SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky (recepční, asistentka, office coordinator)
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka – každodenní využití 
  • výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • zákaznicky orientovaný přístup
  • smysl pro pořádek
  • proaktivita
  • samostatnost a zodpovědnost

Nabízíme

Nabízíme:

  • pevnou pracovní dobu 8:30–17:00
  • různorodou a zajímavou práci
  • přátelskou atmosféru
  • balíček benefitů s dovolenou navíc

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „Odpověď na inzerát“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Specialista inkasa pohledávek
- komunikace s klienty - aktivní komunikace s dlužníky - hlavní činnost (komunikace skrze telefony, sms, maily, žádné osobní setkávání) - vyjednávání: dohody o platbách, splátkov ...
DB INKASO cz s.r.o. Formanská, 149 00 Praha 4 - Újezd Brigády
aktivní
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno