Volné pracovní místo Office manager / dispatcher / sales assistant

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • Administration of business cases (Ordering of spare parts, organizing their shipments, data and document backup, invoicing, warranty claims etc.)
  • Support of service engineers (Dispatch work, ordering of service parts, inventory monitoring and management etc.)
  • Reporting and document flow (Retela, Ekokom, Treasury reporting) 
  • Usual office management on day to day basis (Reception, office supplies)
  • Ad hoc tasks

Požadujeme

  • Minimum secondary education
  • PC literate (knowledge of MS Office – Word, Excel, Outlook)
  • Advanced written and spoken English
  • Very good organizational skills, thoroughness
  • Very good communication skills, customer oriented person
  • Ability to work both independently and in a team
  • Knowledge of SAP is advantage
  • FLUENCY IN CZECH LANGUAGE IS A MUST

Nabízíme

  • Work for a big international company, yet in a small team
  • Possibility of career development within the company
  • Varied work and friendly atmosphere
  • Flexibility
  • Other benefits
  • 2 year contract
  • Wage: 25 – 30 000 Kč

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Thermo Fisher Scientific (Praha) s.r.o. provides a complete portfolio of analytical instruments, laboratory equipment, chemicals, supplies and services for research, safety, healthcare and science education. It is a global company with more than 35,000 employees.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Srpen / Září 2014

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.- Aktuáln...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno