Volné pracovní místo Office Manager / recepční / asistent managerů v IT společnosti

aktivní
D A Q U A S spol. s r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • klíčové rozhraní mezi námi a našimi klienty (funkce recepční) 
  • zadávání a zpracování důležitých dat
  • správa pokladny
  • spolupráce s externí účetní firmou
  • tvorba a správa rozpočtu pro provoz kanceláří, kompletní zajištění provozu 
  • organizační činnosti, zabezpečení akcí pořádaných společností 
  • spolupráce na marketingových aktivitách včetně pravidelné komunikace se zákazníky

Požadujeme

  • vyzrálé chápání zákonitostí vztahů mezi dodavatelem a zákazníkem 
  • komunikační, formulační a prezentační dovednosti, velmi dobrá znalost češtiny (pravopisu) 
  • alespoň částečná znalost AJ
  • samostatnost a tvůrčí přístup k zadaným úkolům
  • pečlivost, zodpovědnost, důslednost
  • zájem o IT (základní orientace v produktech a řešeních společnosti Microsoft je výhodou) 
  • schopnost a ochota rychle a neustále se učit
  • smysl pro týmovou spolupráci, vědomí vlastní role v týmu 
  • vnímavost, odolnost vůči stresu, dobrá paměť, dobrý vkus

Nabízíme

  • okamžitý nástup
  • trvalý pracovní poměr na plný úvazek
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • profesní růst a osobní rozvoj
  • možnost uplatňovat své nápady
  • odborné i lidské zázemí
  • týden dovolené navíc
  • zcela nekuřácké pracoviště v centru Prahy

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Obchodní asistentka s italštinou
- zajištění chodu kanceláře - komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů - zpracování přijaté a odeslané pošty - každodenní komunikace v italském jazyce, občasná v anglickém jazyce ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno