Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  OFFICE MANAGER (25.000 - 30.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás!



Moderní společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na pozici OFFICE MANAGER (25-30.000,-Kč)

  • Zodpovědnost za firemní korespondenci
  • Organizace kalendáře
  • Komunikace se zahraničními hosty
  • Vytváření statistik, tabulek, grafů a dalších podkladů
  • Zajištění nákupu kancelářských potřeb

Požadujeme

  • Vzdělání bakalářského stupně nebo vyšší
  • Znalost anglického jazyka alespoň na středně pokročilé úrovni
  • Praxi na pozici asistentky/office managerky
  • Pokročilou znalost MS Office
  • Příjemné vystupování a vzhled
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Zaslání aktuálního životopisu s fotografií

Nabízíme

  • Zázemí moderní společnosti
  • Přátelský a vstřícný kolektiv
  • Firemní akce
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Brno

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět