Volné pracovní místo OFFICE MANAGER (25.000 - 30.000,- Kč)
Popis pracovní nabídky
Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás!Moderní společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na pozici OFFICE MANAGER (25-30.000,-Kč)
- Zodpovědnost za firemní korespondenci
- Organizace kalendáře
- Komunikace se zahraničními hosty
- Vytváření statistik, tabulek, grafů a dalších podkladů
- Zajištění nákupu kancelářských potřeb
Požadujeme
- Vzdělání bakalářského stupně nebo vyšší
- Znalost anglického jazyka alespoň na středně pokročilé úrovni
- Praxi na pozici asistentky/office managerky
- Pokročilou znalost MS Office
- Příjemné vystupování a vzhled
- Řidičský průkaz skupiny B
- Zaslání aktuálního životopisu s fotografií
Nabízíme
- Zázemí moderní společnosti
- Přátelský a vstřícný kolektiv
- Firemní akce
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Brno
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.