Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Office manager Brno-město

Volné pracovní místo OFFICE MANAGER (30.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Ovládáte anglický jazyk na pokročilé úrovni?
Jste komunikativní, flexibilní a máte obchodního ducha?
Hledáte práci v Brně jako OFFICE MANAGER?
Neváhejte a reagujte, čekáme právě na Vás!

Úspěšná česká developerská společnost hledá pro obchodní oddělení vhodné kandidáty na pozici:

OFFICE MANAGER (30.000,– Kč)

Náplň práce:
 

  • aktivní komunikace se zákazníky společnosti (převážně ze zahraničí)
  • spolupráce s realitními kancelářemi
  • organizace prohlídek obchodních, kancelářských a bytových prostor
  • vedení příslušné administrativy (správa cca 200 nájemních smluv)
  • zodpovědnost za včasné vyřešení vzniklých problémů a komplikací
  • udržování dobrých vztahů s klienty

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • obchodní praxi
  • pokročilou znalost AJ
  • dobrou znalost práce na PC: MS Office, internet
  • zodpovědnost, flexibilitu
  • velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • moderní pracovní prostředí
  • stabilní zázemí silné české společnosti
  • automobil, telefon, notebook
  • stravenky
  • příspěvek na ŽP
  • pracoviště v centru Brna

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OFFICE MANAGER (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás! Moderní společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku n ...
týden
Office manager (Great opportunity with Deutsche Telekom)
Ref. č.: 16-28-220965. <ul> <li> Reception of Invoices, paper sorting and preparation for further processing</li> <li> Archiving / scanning of received and sent mails, e-mails, invoices and other documentations</li> <li> Ensuring ...
Grafton Recruitment s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno