Volné pracovní místo  Office manager/ podpora HR

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Bakalářské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti z administrativy, hovoříte anglicky a baví Vás tak ,,od všeho něco"? U jednoho z našich klientů - velké nadnárodní společnosti - Vám nabízíme samostatnou pozici, jejíž pracovní náplní je:<br/>
<br/>
<ul>
<li> dohled nad recepcí, případné uvádění návštěv</li>
<li> HR administrativa - správa stravenek, vedení docházky atd.</li>
<li> podpora top managementu, ad hoc úkoly</li>
<li> evidence faktur a celkově office management</li>
</ul>
<br/>nástup co nejdříve

Požadujeme

<ul>
<li> min. SŠ vzdělání</li>
<li> flexibilita, samostatnost</li>
<li> zkušenosti na obdobné pozici min 1 rok</li>
<li> velmi dobrá znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)</li>
<li> výborné komunikační schopnosti</li>
<li> samostatnost</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> zázemí mezinárodní velmi dobře prosperující společnosti</li>
<li> roční bonusy</li>
<li> týden dovolené navíc</li>
<li> příspěvek na stravování</li>
<li> penzijní připojištění</li>
</ul>
 Zpět