Volné pracovní místo Office manager/ podpora HR
O firmě
Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).Popis pracovní nabídky
Máte zkušenosti z administrativy, hovoříte anglicky a baví Vás tak ,,od všeho něco"? U jednoho z našich klientů - velké nadnárodní společnosti - Vám nabízíme samostatnou pozici, jejíž pracovní náplní je:<br/><br/>
<ul>
<li> dohled nad recepcí, případné uvádění návštěv</li>
<li> HR administrativa - správa stravenek, vedení docházky atd.</li>
<li> podpora top managementu, ad hoc úkoly</li>
<li> evidence faktur a celkově office management</li>
</ul>
<br/>nástup co nejdříve
Požadujeme
<ul><li> min. SŠ vzdělání</li>
<li> flexibilita, samostatnost</li>
<li> zkušenosti na obdobné pozici min 1 rok</li>
<li> velmi dobrá znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)</li>
<li> výborné komunikační schopnosti</li>
<li> samostatnost</li>
</ul>
Nabízíme
<ul><li> zázemí mezinárodní velmi dobře prosperující společnosti</li>
<li> roční bonusy</li>
<li> týden dovolené navíc</li>
<li> příspěvek na stravování</li>
<li> penzijní připojištění</li>
</ul>