Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha 5
Může se Vám hodit:
Office manager Praha 5

Volné pracovní místo Office manager (praxe min. 3 roky)

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Smíchov, Radlická
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Office manažer reportuje řediteli společnosti.
Zodpovědnost především za bezproblémový administrativní a provozní chod společnosti a samostatné řešení operativních problémů.
Na této pozici bude zaměstnanec zodpovědný za: 

  • Administrativní chod společnosti:
  • Nastavení a kontrola procesů
  • Oběh listin
  • Kontrolu plnění úkolů pracovníků společnosti.
  • Vedení evidence projektů a úkolů
  • Motivace zaměstnanců k včasnému a kvalitnímu plnění úkolů
  • Zajištění provozu společnosti:
  • Kontrola a řízení provozních výdajů
  • Správa vozidel
  • Koordinace externích dodavatelů: IT, Web
  • Recepční činnost společnosti/a­sistentka:
  • Vedení recepčních
  • zajišťování firemních akcí
  • Koordinace práce s lidskými zdroji:
  • Řeší legislativní předpisy spojené s provozním řádem a metodikou spojenou s předpisy BOZP a PO dle platné legislativy.

Požadujeme

  • Dokončené alespoň středoškolské vzdělání
  • Relevantní praxe v oboru, minimálně 3 roky.
  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti.
  • Znalost vhodných SW nástrojů pro plánování a kontrolu úkolů a projektů.
  • Schopnost vést a motivovat tým.
  • Loajalita.
  • Časová flexibilita a spolehlivost.

Pro tuto práci je výhodou:

  • Předchozí praxe např. v advokátní kanceláři, větší realitní společnosti, developerské a finanční společnosti.
  • Zkušenost s change management – změna menší společnosti na střední společnost
  • Právní a finanční povědomí.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič).
  • Znalost anglického jazyka.

Nabízíme

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je úspěšná developerská a investiční společnost Tempus Investment a.s. 

  • realizuje v Praze vlastní rozsáhlé developerské rezidenční projekty,
  • pro majitele pozemků v Praze a okolí rozvíjí a spravuje jejich majetek,
  • rozvíjí vlastní stavební činnost,
  • chystá expanzi do nových moderních produktů a služeb v rámci svého oboru.

Společnost má v současné době 20 pracovníků. Sídlo společnosti je Smíchov, Radlická.

Místo práce: Praha – Smíchov, Radlická

Termín nástupu: možný ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost „odpovědět“.
Poskytnutí osobních údajů: Odesláním svého životopisu výslovně prohlašuji, že jsem seznámen se svými právy, která vyplývají z ustanovení zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, a souhlasím s tím, aby mé osobní údaje, poskytnuté společnosti Tempus Investment a.s. v souvislosti s výběrovým řízením na pracovní pozici v této společnosti, byly společností Tempus Investment a.s. shromažďovány a zpracovávány pro účely a v souvislosti s výběrovým řízením o zaměstnání v této společnosti. Poskytnutím osobních údajů potvrzuje uchazeč o zaměstnání, že je poučen o svých právech podle ust. § 12 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Platnost inzerátu končí 24. 7. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Data Management with GERMAN
Ref. č.: 20-28-224727. Do you speak German and English? Are you seaking for admnistrative job?<br/> <br/>Here you are...<br/> <ul> <li> Maintanance of clients files/data through working with internal system</li> <li> Continuous i ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
VEDOUCÍ KANCELÁŘE- zkušenosti- ANGLIČTINA
Ref. č.: 19-12-224803. Hledáte práci v kanceláři, kde Vám čas bude utíkat a nebudete pouze "ťukat" data do počítače? Preferujete širší agendu, přičemž práce s čísly Vám nevadí a využívání angličtiny na denní bázi je pro Vás benef ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno