Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Office manager Praha 1

Volné pracovní místo OFFICE MANAGER s AJ, part time, 15-20 000 Kč/měs.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 1
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
15000 - 20000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 13–12–221439. Máte zkušenosti v oblasti office managementu a baví Vás organizování a zařizování provozních věcí v kanceláři? Hovoříte anglicky?


V současné době hledáme kandidáta na pozici Office manager na částečný úvazek.


Náplň práce:

  • organizace celého chodu menší kanceláře
  • organizace recepce, práce na recepci
  • komunikace s dodavateli a klienty
  • administrativní podpora – skenování smluv, nahrávání do systému
  • spolupráce na projektech office teamu


Nástup: ihned


Pracoviště: Praha 1


Mzda: 15–20 000 Kč/měs. dle zkušeností
Docházka: 4 –6 hodin/denně (každý den od 9:30)


Spolupráce na dobu určitou, jedná se o zástup na cca 6 měsíců

Požadujeme

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • praxe v oblasti office managementu nutností
  • výborná znalost MS Office (převážně MS Excel a MS Word)
  • pečlivost a orientace na detail
  • pracovitost a týmovost
  • vhodné i pro maminky na mateřské

Nabízíme

  • mezinárodní prostředí

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Office Coordinator with English - TOP COMPANY
Ref. č.: 20-28-227583. Do you have advanced ENGLISH?<br/>Do you have EXPERIENCE IN OFFICE MANAGEMENT?<br/> <br/>Skilled candidate who will be responsible for smooth and effective running of Prague office is welcome to join our tea ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno