Volné pracovní místo Office manager, 30 000 Kč/m

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
28000 - 30000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19–12–219087. Rádi byste měli kancelář jen sami pro sebe? Preferujete menší kolektiv a klidné prostředí? Jste schopni vykonávat svou práci samostatně a zodpovědně?


Umíte si pečlivě zorganizovat svou agendu a rádi byste využívali AJ na denní bázi?


Pokud ano, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis v ČESKÉM a ANGLICKÉM jazyce!


Náplň práce:

  • komunikace se zahraničním vedením a kolegy v AJ
  • zajištění chodu kanceláře
  • evidence faktur, docházky, pokladny
  • překlady ČJ-AJ-ČJ
  • aktualizace webových stránek
  • spolupráce s obchodním oddělením
  • organizace firemních eventů
  • zajišťování školení
  • hlídání termínů
  • běžná administrativa


Nástup: IHNED
Lokalita: Praha 10
Pracovní doba: 8– 16:30

Požadujeme

  • výborná znalost AJ (denní využití)
  • min. SŠ vzdělání
  • praxe z obdobné pozice min. 2– 3 roky
  • MS Office- uživatelská znalost, Outlook
  • znalost práce se SAP výhodou
  • organizační schopnosti
  • zodpovědnost a flexibilita

Nabízíme

  • stravenky
  • každoroční nárůst platu
  • 5 týdnu dovolené
  • Příspěvek na MHD
  • klidné pracovní prostředí

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Obchodní asistentka s italštinou
- zajištění chodu kanceláře - komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů - zpracování přijaté a odeslané pošty - každodenní komunikace v italském jazyce, občasná v anglickém jazyce ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
PODPORA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Ref. č.: 13-13-228580. Máte zkušenosti s podporou vedení společnosti? Jste analytický typ, kterému nedělá problémy finanční reporting? Dokáže jednat s manažery a finančními řediteli? Potom hledáme právě Vás na pozici PODPORA VEDEN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno