Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha 6
Může se Vám hodit:
Office manager Praha 6

Volné pracovní místo Office Manager

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 6, Hanspaulka
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Administrativní podpora kanceláře a externích lektorů (např. grafická úprava, tisk a vazba materiálů, evidence pošty, pokladny, zpracovávaných projektů…, zajišťování kancelářských potřeb, evidence kurzů – tvorba podkladů pro fakturaci, evidence a archivace dokumentů atp.).
Vyřizování telefonických hovorů a korespondence.
Kontakt se zákazníkem.
Pomoc při organizačním zajištění kurzů (objednávání školících prostor, zajišťování podpůrných materiálů, kontakt s partnerskými společnostmi atd.).
Případné zajištění/objed­návky servisních služeb (zajišťování jízdenek atp.).
Aktivní spolupráce při přípravě nových projektů (zajištění potřebných dokladů, konečná úprava…).
Starost o obsah webových stránek společnosti (administrátor).

Požadujeme

Vzdělání střední/střední odborné.
Dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, práce s Internetem..).
Zkušenost s touto nebo podobnou pozicí.
Organizační a komunikační schopnosti.
Loajalitu, pečlivost, diskrétnost, spolehlivost.
Znalost angličtiny výhodou.

Nabízíme

Práci na plný úvazek.
Možnosti dalšího rozvoje a vzdělávání.
Perspektivu dlouhodobé spolupráce, prostor pro seberealizaci.
Podporu týmu.
Příjemné pracovní prostředí.

Místo práce: Praha 6, Hanspaulka

Termín nástupu: Leden 2012

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je LIŠKA SOLUTIONS s.r.o. – česká společnost zabývající se vzděláváním, profesionálním koučováním a poradenstvím v oblasti řízení lidských zdrojů.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Office manager - na ŽL
Ref. č.: 19-12-229003. Neradi se v práci nudíte?<br/>Baví Vás administrativa a máte už nějaké zkušenosti?<br/>Občasná komunikace v angličtině Vám nedělá problém?<br/>Máte zkušnesti s prací na ŽL? Nemáte, ale chtěli byste to zkusi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Vedoucí kanceláře
zodpovědnost za chod kanceláře a recepce administrativní činnost podpora týmu
Kariéra spol. s r.o. Praha 6 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno