Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha 8
Může se Vám hodit:
Office manager Praha 8

Volné pracovní místo Office manager/ka

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha 8
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Náš významný klient, investiční společnosti, hledá do svého týmu vhodného kandidáta/ku na pozici: Office manager/ka

Klíčové činnosti:

  • odpovědnost za chod kanceláře
  • fakturace (faktury vydané, přijaté ), evidence faktur, pokladna
  • spolupráce s externí účetní firmou
  • organizace schůzek (Timemanagement)
  • vedení agendy nadřízeného managera
  • zajištění chodu kanceláře)
  • komunikace s dodavateli
  • personální činnost – vedení personální agendy, spolupráce při výběru pracovníků, inzerce volných míst

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • min. 3 roky praxe v dané oblasti
  • znalost práce s PC (MS Office, Excel)
  • komunikativní znalost AJ
  • vyzrálá, komunikativní osobnost s reprezentativním vystupováním
  • samostatnost, sebeorganizovanost
  • pečlivost
  • ŘP. sk. B

Nabízíme

  • zázemí úspěšné společnosti
  • výhodné platové podmínky + bonusy
  • systém sociálních výhod
  • účast na akcích společnosti


Plat: 18 – 25 000,– Kč
Lokalita: Praha 8 (blízko Florence)
Nástup: možný ihned

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
PODPORA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Ref. č.: 13-13-228580. Máte zkušenosti s podporou vedení společnosti? Jste analytický typ, kterému nedělá problémy finanční reporting? Dokáže jednat s manažery a finančními řediteli? Potom hledáme právě Vás na pozici PODPORA VEDEN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno