Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Office Manager/ka

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné

Popis pracovní nabídky

Kompletní management chodu kanceláří – zajištění podpory pro pracovníky společnosti. Zajištění objednávek kancelářských potřeb, kancelářské techniky a občerstvení. Skladová evidence – práce s dodacími listy a příjemkami hygienického materiálu. Spolupráce s účetní společností. Zpracování nabídek a objednávek vč. reportů. Personalistika – evidence. Zajištění a evidence pracovního vybavení pro nové zaměstnance. Zajištění péče o vozový park společnosti. Plnění podpůrných úkolů vedení společnosti. Přijímání návštěv. Zpracování a evidence pošty – přijatá + odeslaná. Vyřizování telefonních hovorů. Spolupráce s fakturantkou společnosti.

Požadujeme

Minimálně SŠ, zkušenost na podobné pozici výhodou, výborné organizační schopnosti, velmi dobré komunikační schopnosti, AJ – na komunikativní úrovni, výborná znalost práce na PC, především MS Office, odpovědný, samostatný a pečlivý přístup.

Nabízíme

Zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou praxí na trhu, odpovídající mzdové ohodnocení, mobilní telefon i pro soukromé účely. Práce na HPP.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Gravity Group – společnost pro správu majetku.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Ihned/dle dohody


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.- Aktuáln...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OFFICE MANAGER s AJ, part time, 15-20 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-12-221439. Máte zkušenosti v oblasti office managementu a baví Vás organizování a zařizování provozních věcí v kanceláři? Hovoříte anglicky?<br/> <br/>V současné době hledáme kandidáta na pozici Office manager na část ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 1 Zkrácený úvazek
dnes
Asistentka v personální agentuře (Praha 10)
• telefonická a e-mailová komunikace • práce s interní databází CRM (zaškolíme) • asistence vedení společnosti, úzká spolupráce s náborem i výrobou • administrativa (pošta, docházka, stravenky, pojistky) • tvorba a pravidelná akt ...
CentralWork s.r.o. Praha 10 Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno