Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Office manager Praha-centrum

Volné pracovní místo OFFICE MANAŽERKA - VÝKONNÁ ASISTENTKA (znalost RJ+AJ) - P 107

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné

Popis pracovní nabídky

NAŠIM KLIENTEM JE JEDNA Z NEJVĚTŠÍCH STAVEBNÍCH SPOLEČNOSTÍ V ČESKÉ REPUBLICE, KTERÁ MÁ SVÉ AKTIVITY PŘEVÁŽNĚ V ZAHRANIČÍ. FIRMA MÁ PŘES 500 ZAMĚSTNANCŮ A NA TRHU PŮSOBÍ ÚSPĚŠNĚ JIŽ 18 LET.

Popis pracovní pozice:

  • zajištění sekretariátu pro generálního ředitele
  • veškerá administrativní agenda spojená s chodem kanceláře
  • jednání se zahraničními klienty- v ruštině a angličtině, včetně zahraniční korespondence
  • zajišťování zahraničních cest (letenky,ubytování, dlouhodobé pobyty vyslaných pracovníků…)
  • organizační zajištění zahraničních projektů
  • starost o návštěvy
  • zápisy z porad a sledování plnění úkolů…


Pracoviště. PRAHA
Nástup. Nutný co nejdříve

Požadujeme

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • aktivní znalost anglického a ruského jazyka – v obou případech slovem i písmem (denní využití)
  • zkušenosti na podobné pozici (office manager, asistentka…) jsou podmínkou
  • profesionální prezentace
  • vynikající organizační předpoklady, logické myšlení
  • aktivní osobnost se smyslem pro pořádek a loajalitu
  • výborná znalost na PC – EXCEL, WORD, Powerpoint
  • psaní všemi deseti
  • zkušenosti z mezinárodního prostředí jsou vítány.
  • možnost nástupu IHNED, případně maximálně do měsíce

Nabízíme

  • firemní benefity
  • zázemí stabilní a silné společnosti
  • možnost osobního rozvoje.

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.- Aktuáln...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Order to cash junior with Italian
Ref. č.: 20-28-223255. It is time to become part of new team in Prague within reputable international company!<ul> <li> Do you speak ENGLISH and ITALIAN fluent?</li> <li> Are you communicative, able to multitask and willimg to le ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
týden
Zkušený/á OFFICE MANAGER/ KA s ANGLIČTINOU
Ref. č.: 19-12-222602. Láká Vás práce v krásném prostředí mezinárodní společnosti? Není pro Vás problém zastávat širokou škálu úkolů a zároveň se neustále učit něco nového? Máte již zkušenosti na obdobné pozici a komunikace v angl ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno