Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha 6
Může se Vám hodit:
Office manager Praha 6

Volné pracovní místo Office Manažer/ka

aktivní
SYNERGIE, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 6
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
30000

Popis pracovní nabídky

  • vyřizování příchozí a odchozí korespondence

  • zajištění a organizace provozních záležitostí

  • objednávání kancelářských potřeb, občerstvení

  • komunikace s obchodními partnery

  • vedení pokladny

  • administrativní výpomoc dle potřeby

Požadujeme

  • praxe v oblasti pojišťovnictví

  • předchozí praxe v administrativě (týmová asistentka, office manažerka)

  • pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint a Outlook), internet

  • AJ alespoň na komunikativní úrovni

  • vysoká míra samostatnosti, příjemné vystupování

  • spolehlivost, pečlivost a pozitivní přístup k práci

Nabízíme

  • zázemí menší české společnosti

  • zajímavou a zodpovědnou práci

  • přátelský pracovní kolektiv

  • motivující platové ohodnocení

  • zaměstnanecké benefity

  • nástup IHNED

Jiná sdělení

Pozice je pro našeho klienta, českou pojišťovací společnost se sídlem v Praze 6 – Dejvicích. 


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.


Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společností Synergie, s.r.o., IČO poslat email na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou). Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Data Management with GERMAN
Ref. č.: 20-28-224727. Do you speak German and English? Are you seaking for admnistrative job?<br/> <br/>Here you are...<br/> <ul> <li> Maintanance of clients files/data through working with internal system</li> <li> Continuous i ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
VEDOUCÍ KANCELÁŘE- zkušenosti- ANGLIČTINA
Ref. č.: 19-12-224803. Hledáte práci v kanceláři, kde Vám čas bude utíkat a nebudete pouze "ťukat" data do počítače? Preferujete širší agendu, přičemž práce s čísly Vám nevadí a využívání angličtiny na denní bázi je pro Vás benef ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno