Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo OFFICE SUPPORT / ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/KA

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Zajištění chodu kanceláře – objednávání občerstvení, kancelářských potřeb, komunikace s úklidovou firmou, správou budovy;
  • práce na recepci – spojování tel.hovorů, uvádění návštěv, komunikace s dodavateli, objednávání kurýrů, taxi;
  • komunikace s externími dodavateli;
  • zajišťování hotelů, letenek, správa služebních automobilů, mobilních telefonů;
  • evidence došlých faktur, přepis vystavených faktur a objednávek v systému SAP.


Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost sídlící na Praze 3 – Flora, hledáme vhodnou kandidátku/ta na níže uvedenou pozici:

OFFICE SUPPORT / ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/KA

Požadujeme


  • praxe v administrativě min. 1 rok ( i během studia) 
  • organizační schopnosti
  • komunikativní znalost Anglického jazyka (každodenní využití)
  • dobrá znalost práce na PC – Excel, Word, Outlook
  • schopnost práce pod stresem
  • velmi dobré komunikační dovednosti slovem i písmem 
  • znalost SAP výhodou

Nabízíme

Nástup: Ihned

  • zázemí mezinárodní společnosti
  • možnost dlouhodobé stabilní spolupráce
  • finanční ohodnocení v hrubé měsíční mzdě 18 – 22 000 Kč
  • široká škála firemních benefitů
  • příjemné pracovní prostředí v moderním kancelářském komplexu

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno