Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Zákaznický servis
Lokalita:
Praha 5

Volné pracovní místo OPERATION MANAGER ASSISTANT (JUNIOR MANAGER)

aktivní
International SOS Assistance (CZ), s.r.o.

Jeden z největších světových poskytovatelů zdravotnícké a specializované asistenční služby a outsourcované zákaznické péče.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

To be responsible for the day-to-day management and development for team of Senior/Operations Co-coordinators to ensure that continuous customer service improvements are achieved.
 

  • take responsibility for the provision of a professional and customer focused servicing 
  • manage the allocation of work, capability and performance of the team 
  • take responsibility of complex and high value cases, ensure that all service standards are met 
  • people management aspects of the team, including taking the lead for the coaching and development of the team, dealing with matters relating to employee conduct 
  • act as a point of technical expertise for the team and provide guidance and advice to the team as and when required 
  • deputizing for the Operations Manager in his/her absence 
  • ensure that communication and team building takes place so that any workflow or quality issues can be addressed promptly 
  • ensure that the Operations Manager is fully and regularly briefed on issues and big/complex cases, which may impact the delivery of the service. 
  • provide leadership, participate and taking the lead in specific project, especially new program implementation

Požadujeme

  • high school/university degree
  • previous experience within the assistance business/alarm centre/call centre an advantage 
  • previous experience as jr. manager, supervisor, team leader 
  • good interpersonal skills in dealing with staff, customers, service providers 
  • good communication skills & conflict management skills 
  • must have analytical mind to look at problems in perspective, present alternative actions/solutions 
  • must be able, supported by solid background information, to make firm and timely decisions 
  • very good English knowledge
  • PC literate (MS Office package)

Nabízíme

  • challenging work in international environment of prestigious company 
  • opportunities for continuous learning and growth within the organization 
  • long term career opportunities
  • company benefits (extensive training opportunities, possibility of international rotations, meal vouchers, refreshment,…) 
  • working in modern offices in the center of Prague (Prague 5 – very good accessibility)

Jiná sdělení

Thank you for your interest in currently open position at International SOS Assistance (CZ) s.r.o.

In case you will not be contacted within 14 days from sending your application, your profile does not fit for the specific needs of this position and you will not be included in the selection procedure.


All your material is considered confidential and will be treated in compliance with the Law 101/2000 of Data Security.

Once the selection procedure is closed your documents will be discarded.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Bezpečnostní pracovník
Náplň práce je závislá od té dané pozice. Obsazujeme pozice: ostraha ambasády, ostraha výdejního skladu, ostraha nepotravinových obchodů, hotelový portýr, obsluha kamerového systém ...
I.B.S.A. - czech, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
UKLÍZEČKY, ÚKLID DOMÁCNOSTÍ - BRIGÁDA I VYŠŠÍ ÚVAZ...
Agentura Slunečnice Vám nabízí: - práci paní na úklid v příjemném prostředí soukromých domácností - možnost si práci v domácnosti sama zorganizovat - sama si určíte, kolik úklidů n ...
Agentura Slunečnice Praha Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno